torstai 25. kesäkuuta 2009

Pesispelissä

Moi kaikki pitkästä aikaa! Mulle on taas sattunut ja tapahtunut vähä kaikenlaista ja oon ollut tosi kiireinen viimeaikoina. Mä yritän kuitenkin nyt vähän kiriä näitä odottavia tarinoita. Tänään mä kerron teille siitä, kuinka mä olin mamin pesäpallopelissä. Oon mä ollut melkein niissä kaikissa peleissä ja harkoissakin, mutta nyt mä pyysin mamia ottaa vähän kuvia, että voin kuvailla tapahtumia hiukan tarkemmin.


Niin kuin mä tossa aikaisemmin jo kerroin niin sinne peliin mennään bussilla. Mä oon reipas matkustaja.


Tässä mä oon jo siel pelissä.


Tavallisesti mä seuraan nätisti peliä sieltä kentän laidalta ja hurraan välillä mamille,


mutta tää oli siit erilainen kerta, että yks tyttö piti musta huolta,


ja me käytiin välillä vähän lenkilläkin, kun mua rupes kyllästyttää.

Muita mun aktiiviteetteja siellä on esim. vartiointitehtävät:





Semmosta tälläkertaa.

2 kommenttia:

Paula ja Hirmut kirjoitti...

Säkö oot kesätöissä pallokoirana?! ;-) Taidat olla aika pätevä balldog, kun sulta toi vartioiminenkin näyttää onnistuvan.

Hanna kirjoitti...

No ompas sinulla ollu mukava pelimatka :)

Tinkalla ei varmaan onnistuisi tuo pelin seuraaminen kun se yrittäisi lähteä pallon perään ;)

Oikein mukavia pelihetkiä ja muutoinkin kivaa heinäkuuta Remulle ja emännälle.

T:Tinka ja Hanna