lauantai 16. tammikuuta 2010

Mä saan pikkuveljen!

Ette ikinä usko, mä saan oman pikkuveljen! Se on nyt vasta viisi viikkoa vanha. Mami kävi eilen kattomassa sitä ja sen viittä sisarusta. Sen nimeks tulee Hupi Veikko, mutta Hupi näin kavereiden kesken. Se tulee meille kolmen viikon päästä, jolloin mä pääsen opettaa sille kaikkii juttui ja näyttää mun lelukorin. Mami sanoi mulle, että mun pitää sit jakaa mun lelut sen kanssa.


Niil vauvoil oli tommonen nalle siellä. Hupi on toi mustan näköinen tossa, mutta sillä on kuulemma valkoinen rinta ja etutassut, ja kippurahäntä.


Hupi Veikko.


Tossa näkyy muutama sen sisaruksista. Kaikki oli aika uneliata niinku mäkin sillo pienenä.


Tossa on yks veljistä, joka oli viel vapaana.


Tossa näkyy Hupin valkoinen masu ja tassut.

Hupi lähetti ittekin äsken kuvia tähän mun blogiin, jotka on paljon parempii kuin noi mun mamin ottamat:


Hupin omakuva.


Hupi äitinsä Sirun kanssa ja sisaruksia.

2 kommenttia:

Wanha kirjoitti...

Voi kun sun pikkuveli on söpö! Minjakin on ihan innoissaan ja odottaa kovasti, että pääsee näkemään teidät!

Heini kirjoitti...

Vähänkö sulle tulee hieno pikkuveli <3 Lilo ja Nani tulevat mielellään tutustumaan Hupiin, kunhan ootte ensin totuttautuneet toisiinne.