keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Hupi Veikko 4kk!

Mun pikkuveli, Hupi, täyttää tänään 4kk. Mä oon tääl Turus annallajavillellä *häntä heiluu*, mut mami lähetti mulle kuvia Hupista. Mä laitan niitä nyt tähän. Hupi on iso poika jo!









Mut koska Hupi Veikko on hupiveikko, pitää laittaa myös muutama hupikuva!





Hyvää 4kk päivää, Hupi! Terkkui Turust!

Mä tuun sit sunnuntaina kotiin, kun oon saanu nukuttua eka ja noi on lelliny mua tarpeeks. Eilen, kun mä tulin tänne, oli kyl tosi hirveetä, kun yks kääpänen seuras mua sisälle ja sit se seuras mua kokoajan ja mua rupes pelottaa ja annatäti *häntä heiluu* joutu kantaa mut yläkertaan turvaa, kun mun tassut vaan täris! Mut se siitä kauhukertomuksesta. Vietä sä laatuaikaa mamin kaa siellä!

T. Remu isoveli

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hihi! Hupi on aika kuvauksellinen. :)
-A-T

Anonyymi kirjoitti...

Fanit tahtoo tuoreita kuvia kasvavasta vauva-hauvasta! :)Ja isoveikasta tietty kans.

A-T

Heidi kirjoitti...

Hupilla on torstaina 5kk päivä. Sitte tulee.