torstai 19. maaliskuuta 2009

Viikon koirakuva: Kuvia tekstin pohjalta

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on kuvia tekstin pohjalta. Siellä oli semmoinen runo, jonka pohjalta voi juttunsa tehdä. Mä en ymmärrä hölkäsenpöläystä semmosista runoista.. Mä oon tullut vähän mamiin siinä suhteessa. Siksi mä päätin valita oman tekstinpätkän, joka kuvailee syvällisesti mun elämänvilosoviaa, jota olen toteuttanut ihan pienestä pitäen. Se kuuluu näin:

Mitä ei voi syödä,






tai lempiä,


sen päälle voi aina lirauttaa pissat!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

;-b Aika hyvä! Jännitys tiivistyi puolessa välissä runoa... millainen loppuhuipennushan on remumaisessa runossa?! Hih, naurattaa vieläkin! :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä jo katoin, että mitä ihmeen tekstiä sä oot tänne laittanu ja kun ei noista kuvistakaan oikein mikään natsannu sen haasterunon tekstiin :o
Mutta sit hokasin, että sä oot säveltäny ihan omias :D
Et kai sä nyt enää tollasta lirauttamista harrasta, kun oot jo iso poika?
En mä ainakaan oo koskaan pissannu mihkään leluihin tms. enkä tosiaankaan sisälle :o
Mun mami sano, että jos sä olisit sen koira niin se olis ton lempimisen takia jo aikaa sitten vieny sut operaatioon ;)
Eiks ollukki hyvä juttu sun kannalta, ettet joutunu tänne mun housuihini?

Anonyymi kirjoitti...

Paula ja Hirmut:
Kiva, että tykkäsitte:) Mä en kyl voi ottaa kunniaa tuosta, kun olen lukenut sen joskus jostain..

Topi:
Älä huolehdi, mä oon ihan sisäsiisti:) Siksi ei ole pissukuvaakaan. Musta tuo runo vaan kuvastaa hyvin mun sielunmaisemaa;)

Mä harrastin tota lempimistä nuorena aika paljon. Mami sanoi, että olin pahimmillani 8-11kk ikäisenä. Ei mua enää niin huntsita ja mami heitti ton mun likkakaverinkin jo roskiin aikoja sitten:/

Joo, aika kovaa jöötä sulla siellä pidetään, oon ymmärtänyt. Tosin ne asiat, mitkä saa mamin naaman punaseks ei kuulemma johdu mun killuttimista. Tän päivän saldo: Madagaskarilta tuota korikassi:D Kellokin on vasta 9 aamulla eli täs ehtii viel vaikka mitä;)

Tääl meillä muuten tapahtuu ihan kummia! Kaikki tavarat ovat vaihtaneet paikkaa tai hävinneet! Tänä aamuna meidän sänky lähti ovesta, eikä tullut enää takaisin! Missä me nyt nukutaan?! Tää meininki hermostuttaa mut ihan täysin!