tiistai 24. maaliskuuta 2009

Viikon koirakuva: Valo

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on valo. Tää aihe sopii kuin nakutettu tälle päivälle, koska aurinko päätti pilkahtaa pitkästäaikaa tälläkin puolella maapalloa- niinkuin mami sanoo. Heti mamin tultua töistä me juostiin ulos nappailee ihan tuoreita kuvia. Samalla voitte vähän vakoilla, minkänäköistä mun arkinen lenkkimaasto nykyää on, kun me ei enää mennä sinne koiratarhaan. Mami on kyl sanonut, että meidän maisemat muuttuu kohta ihan kokonaan toiseksi, kun me kuulemma muutetaan:o Me nähtiin myös fasaani, mutta siitä mulla ei ole kuvia, kun mä vähän riehaannuin siinä remmin päässä niin, että mamikin vaan poukkoili edestakas..



















Ps. Mami käski kirjoittaa tänne loppuun, että aurinkoista alkukevään päivää kaikille. Vitsit, mitä nössöilyä.. En kirjota!

8 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Todella valoisa, keväinen päivä ollut teillä :)

Noista kuvista kyllä näkee, että sinäkin nautit kevääntulosta leikkiessäsi hangilla - vauhtia ei ainakaan puutu tuosta menosta...! :)

Aurinkoisia kevätpäiviä myös sulle RemuPetteri!

Elina kirjoitti...

Riemukkaita kevätkuvia, joista tuli ainakin minulle hyvä mieli. Etenkin toisessa kuvassa on loistava liike! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä odotin näkeväni sun lenkkimaastossas enempi autoja ja kaikennäkösiä kivitaloja, mutta ihanhan tossa näkyy jopa puita ;)
Ainakin sun meno näyttää olevan tosi reipasta ja ihmettelinkin, että miten sun mami pysy vauhdissa mukana, kun loikit umpihangessakin :o
Toi vika kuva on tosi hauska missä valo osuu just sopivasti suhun ja tohon puuhun ja sun upee varjokuvas on piirtyny sit tohon puuhun :)

Anonyymi kirjoitti...

Elina ja Jade:
Se oli tosi jännää tuo kuvien ottaminen, kun mami sano mulle, että mene eteen ja sit se huuskin muta takasin ja räpsi siinä niitä kuvia. Mulle tuli ihan hepulit, kun musta se oli niin hassua:D

Otto ja Oiva:
Kiva, että tuli hyvä mieli:) Se onkin parasta:D

Topi:
Onneks tänne on kuitenkin vähän jätetty tommosia talottomia ja autottomia alueita.. Siel uudes paikas on jopa luonnonsuojelualueita ja koirien uimaranta:o

Mä arvasin, että sä tykkäät siitä vikasta kuvasta, kun oot sellainen taiteellinen hauva:) Mä oon enemmän matemaattine;)

Anonyymi kirjoitti...

Näitä kuvia katsoessa melkein sokaistuu, kun kuvissa on ihanaa keväistä valoa ja yks valovoimaisen iloinen koirapersoona! ;-b

Anonyymi kirjoitti...

Pamu ja Hirmut:
Nii, mä oon yks aurinko :)

Teve kirjoitti...

Tosi hienoja valoisia kuvia sun valoisasta luonteestas ;)

Remu Petteri kirjoitti...

Teve:

Kiitos :D