tiistai 3. maaliskuuta 2009

Viikon koitakuva: Koira kuin julkkis

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on koira kuin julkkis. Mun mielestä mä muistutan lähinnä Ben Aflekkia, mut mami sanoi, että mä oon paljon söpömpi :) Mami sanoo mua myös drama queeniksi ja vilmitähdeks. Varmaan siksi, että se on videoinut mua tosi paljon.

Mulla ei ollut mitään sopivia kuvia tähän haasteeseen, joten mä päätin laittaa sen sijaan pari videoo musta. Ensimmäisessä mun keksi lensi vahingossa mun maitokulhon taakse, mutta mami ei tullut jostain syystä passaamaan mua niin kuin yleensä, vaikka mä selkeesti ilmaisin olevani avun tarpeessa:



Tässä toisessa videossa mä oon tosi tylsistynyt, ja mami vaan istuu täl koneella. Mä olin jo leikkinyt mun leluilla ihan tarpeeks, murustanut mun kepin tohon matolle ja muuta, joten mami ois aivan hyvin voinut antaa mulle vähän huomiota:

12 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Tiätkö Remu Petteri me kuultiin äsken ku sä piippasit, me ei kyl nähty sua missää, mut sun piippaus kuulu äipän läppärin luota. Vähä me ihmeteltiin ja kuunneltiin päät kallella, ja mä jopa kävin kurkkaa sohvan takaaki mut et sä ollu siellä. Äippä vaa nauro meille, se ei ymmärtäny et me oltii huolissaa et mikä sul on hätänä.
Toivottavasti kaikki on hyvin, terkuin Usva ja Sani.

Anonyymi kirjoitti...

Meillä taas alkoi järkytttävä haukkukonsertti, kun erehdyin laittamaan ekan videon päälle. ;-) Kolme Hirmua majoittuivat ulko-oven eteen, ja hämmästys oli suuri, kun vinkuna vain jatkui eikä kukaan tullut ovesta sisälle.

Nää oon Remu the julkkis, kun sulla on omat fanijoukot (sun äippäs ainaki) ja sun julkimoelämään myös kuvataan ja taltioidaan tuleville sukupolville. :oD

Susku kirjoitti...

No jo on kumma, kun vilmitähti joutuu ihan itse hakemaan keksinsä. Eihän tuollainen sovi julkimolle ;-)

Minä olen jo saanut tarpeekseni haukkukonserteista, joten tietokoneen kaiuttimista on ääni pois ja päälle laitan vain tarkkaan ja harkitusti ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Roosakin havahtui kauneusuniltaan kun laitoin ensimmäisen vilmin kuulumaan. Ihan kaameaa, missä sun palvelusväkesi oikein on kun noin saa komentaa herkkuja! :)

Anonyymi kirjoitti...

Usva ja Sani:
Joo, mulla on kaikki ihan ok. Yritän vielä kouluttaa tost mamista vähän parempaa passaajaa. Kyl se sen verran on oppinut, että jos mun pallo menee hyllynalle ja mä haukahdan niin se tulee antaa sen mulle sieltä.

Paula & Hirmut:
Mun mami on mun suurin fani, ja mä oon sen:D

Susku ja lauma:
Mä haukun vaan, jos mami pyytää ja tietty sillo, jos mun pallo menee hyllyn alle ja mamin pitää tulla antamaan se mulle.

Ruusu ja Roosa:
Joo siis mami vaan vilmas siinä ja naureskeli mun ahdingolle. Tosi pöyristyttävää!

Anonyymi kirjoitti...

Kun emäntä täälä näitä blogeja selaili, sitte alko kuulua kauhea vaikerrus ja mä katoin emäntää pää kallellaan, että onks sul joku hätä? Mut sittehän se selvis et se oliki vaan video :)

Anonyymi kirjoitti...

Teve:
Kaikki kunnossa, ei hätää;)

Anonyymi kirjoitti...

Mikä se sellanen Ben Aflekki on, kun en oo ikinä kuullukkaan :o
Toihan oli hyvä idea alkaa itte julkkikseksi, ainaki fanijoukot on taattu :)
Mami laitto ekana noi sun videot päälle, kun mä koisin sohvalla ja vähänkö mä säikähdin, kun aloit tossa ekassa videossa vinkuun :o
Mä en muuten pidä koskaan mitään tollasta vinkumista, enkä hauku muuta, ku sillon, ku joku tulee kylään :)
Onneks muuten sait sen kksin ihan itte sieltä kupin takaa, kun sun mami oli niin tyhmä, ettei tullu apuun :)

Anonyymi kirjoitti...

Topi:
Mami kerto, että se puhui just Rockyn mamin kanssa ja Rocky on kuulemma samanlainen vinkukaaleppi kuin mä. Hassua, että sä et sitten ole, vaikka ollaan niin samannäköisiä. Mäkään en kyl pahemmin hauku. Joskus haukahdan, jos mun lelut, kaverit tai mami ei tottele mua. Tai jos rapussa kävelee joku.

Anonyymi kirjoitti...

Mä sain taas uuden tunnustuksen ja tavoistani poiketen jaoin sen parille kamulleni ja toinen olit sä :)
Mun blogissa tarkempaa tietoo..

Elina kirjoitti...

Kyllä sun täytyy jonkin sortin julkkis olla, kun teillä asuu kerta ihka oma paparazzi, joka kuvaa ja filmaa sua aina! :D

Näin meilläkin ;)

Anonyymi kirjoitti...

Topi:
Kiitos tunnustuksesta:) Mä laitoin sen jo tänne nii kuin varmaan huomasit.

Elina ja Jade:
Joo siis aina toi on väläyttelemässä sitä salamavaloa mun naaman edessä, kun mä yritän nukkua. Mä oon kuulemma niin kuvauksellinen silloin. Meil on varmaan monta sataa kuvaa, jossa mä NUKUN..