sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Uimassa taas!

Me oltiin taas tänään siellä Hyvinkään koirakylpylässä uimassa! Mähän oon käynyt siellä jo kerran aikaisemminkin, mutta nyt mä vasta tajusin kuinka hauskaa uiminen on!! Mä uin tosi monta kertaa altaan päästä päähän. Mami sanoi mua sen omaks pikku saukoks.


Tässä mä polskin määrätietoisena.


Täs mä oon nousemas sielt altaasta. Tuol takana näkyy naapurin Stitch, joka oli kans kova poika uimaan, vaikka oli ekakertalainen. Tai ei Stitch oo enää mun naapuri, kun me muutettiin eilen mamin kaa tänne annallejavillelle *häntä heiluu*, kun ne lähtee uklomaille.

Tähän lopuks vielä video:

6 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Apua, ku mä oon sulle kateellinen, kun sä uskallat mennä kasteleen ittes ja näytät vieläpä nauttivan siitä..
Mä tunnen itteni ihan nössöks, kun en uskalla muuta, ku varpaat kastella ja pelkäänkin, että mulle aletaan irvisteleen ens kesänä siitä asiasta :(
Vähä sulla on jännä ilme tossa tokassa kuvassa, ku oot saanu siltä erää uintis päätokseen ja kapuat pois tuolta vedestä :)
Ja tossa videossa sä uit niin sulavasti, enkä yhtään ihmettele, että sun mami sano sua saukokseen :)
Onkse sun mami, joka tossa videossa kehuu sua ?

Remu Petteri kirjoitti...

Topi:
En mäkään uskaltanut, saati tykännyt, uimisesta ennen kuin tänään! Tosin tänäänkin eka veteenmeno tapahtu sillei, et mami ja ohjaaja veti mut sinne altaaseen väkisin. Mä muistin kuitenkin heti viimekerrasta, miten tää homma toimii, eikä me sit enää tarvittu ohjaajaa ollenkaan! Mulla vaan välähti, että näin tää toimii ja täähän on kivaa!!

Joo, se on mami joka siinä lässyttää.

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin eksyin tänne. On se hienoa että mamis on vihdoinkin ymmärtänyt miten mahtava paikka uimahalli on!

t. Uimahallissa "asuva" 4 hylkeen äiti

Remu Petteri kirjoitti...

4 hylkeen äiti:

Iteasiassa mun piti tajuta kuinka mahtavaa toi uiminen onkaan:) Mami taas on just semmonen, joka raahaa mua joka paikkaan. Mä oon vähän hidas lämpenemään uusille jutuille :)

Anonyymi kirjoitti...

voi vitsit!!! mun porukatki yrittää saamaan mua uimaan koirakylpylään! ehkä me nähdään joskus siellä!!

-Rocky

Remu Petteri kirjoitti...

Rocky:
Joo! Se olis tosi kiva:)