perjantai 15. toukokuuta 2009

1 kakkaa, 2 kakkaa

Moi kaikki pitkästä aikaa! Niin kuin osa teistä jo tietääkin, mä oon ollut tosi pipinä tässä viime päivinä. Sen takia mä en ole vieläkään kirjoittanut viime viikonlopun koiraleiristä tai siitä, kun mä tapasin mun veljen, Topin, siellä. Kaikki alkoi jo kotimatkalla leiriltä, kun mul rupes yhtäkkiä vääntää mahassa tosi pahasti, ja vaikka kuinka vinguin ja tärisin, ei noi ihmiset tajunnut, että nyt on tosi kyseessä. Tiistaina mun mahavaivat paheni yhtäkkiä, ja mua sattui NIIN paljon. Mami vei mut elukkalääkäriin, kun vaan huusin ja tuli mulla pepusta vertakin. Kotiin kun päästiin mä vaan nukuin.



Eilen mami rupes antaa mulle taas ruokaa, kalaa - mun lempparia, kun mä aloin olee oma pirteä itseni. Tänään me päätettiin mamin kanssa sitten lähteä etsimään mun kadonnutta kakkaa, ja tää on kertomus siitä reissusta.


Mistähän sitä lähtis etsimään?


Kallioilta?


Oiskohan se mennyt tästä?


Rantakivien koloista?


No, metsästähän se löytyi!


Ja rantaheinikosta!!

Ette arvaa, miten me mamin kanssa huokaistiin helpotuksesta. Nyt voitiin ruveta leikkimään! Sorsis-lenkillä kun oltiin niin mentiin moikkaa sorsat.


Moikka kamut!








Hei hei kamut! Mun pitää nyt lähteä kotiin.

Täydelliseen lenkkiin kuuluvat tietysti myös kepit! Mun lempikeppi oli odottamassa mua meidän talon kulmalla ja sitä piti tietysti juhlia!







Mä en ois millään malttanut mennä vielä kotiin niin ryntäsin makoilee siihen meidän nurtsille mamin kiusaks.


Vielä vähän aikaa!


En tuu vielä kotiin!


En tuu, en tuu!!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä tais ihan selvästi helpottaa! Hyvä et oot taas terve, kyllä se kauhealta kuulostikin. Hyvää viikonloppua kummipoika! :)
T annajaville

Topi kirjoitti...

Mitä ne porukat sit luuli sun siä autossa sit vinkuvan ja tärisevän :o
Mä muuten kävin sillon kotiinpaluureissullani vielä synttäreilläkin :)
Sä näytät tossa tyynykuvassa tosi sairaalta ja silmätkin on melkein väärinpäin päässä..
Tosi hienoo, että oot jo parantunu ja, että toi kadonneen SEN etsintäreissu tuotti tulosta jopa kaksikin kertaa :)
Ja siis toi nyt oli jo etukäteen arvattavissa, että SE löytyy aina metsästä...niin multakin yleensä ;)
Aika kiire noille sorsille tuli lähtee, kun sä loikkasit tonne veteen :D
Vähä siistejä kuvia noi missä oot tossa nurtsilla ja siis toi sun asento on ihan huippu ja en malta olla kysymättä, että eiks sua satu sinne, kun oot noin littana :o
Eiks toi tollanen nurtsin kaivaminen oo kiellettyä hommaa vai ooksä siihen syypää?

Remu Petteri kirjoitti...

Annajaville:
Joo, ette arvaa, kuinka mä huokaisin helpotuksesta:)

Topi:
Mä olin ihan pihalla tosiaan, kun mä sain siellä elukkalääkärissä semmosta kipulääkettä, että meinasin nukahtaa jo kotimatkalla, vaikka tultiin bussilla. Mami oli pikkasen huolissaan, kun ei ne siellä kertoneet sille, että se voi vaikuttaa tolla tavalla. Mami kävi vähän välii tsekkaamassa, hengitinkö mä vielä, ja mä yritin sillon aina avata silmiä, mut ne oli NIIN raskaat!

Nii, mami tosissaan luuli, että mua jostain syystä rupes vaan hirveesti jännittää siellä autossa.. Ei se aina oikeen ymmärrä mua..

Joo, olihan se revitty sammal siinä mun tuotosta. Ton verran ehdin repästä ennen kuin mami ehti kieltämään. No, kasvaapa ruoho sitten paremmin;)