sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Koiraleiri ja mun broidi Topi!

Nonni, nyt on maha taas kunnossa ja iloinen mieli eli täydellinen aika vihdoinkin kertoa viime viikonlopun koiralieiristä ja siitä, kun mä tapasin mun broidin, Topin, siellä!

Heti lauantai aamuna me saatiin oikea kunnon koiranilma, vaikka perjantaina automatkalla aurinko porotti vähän turhankin kuumasti niin, että meillä hauvoilla oli tosi kuuma automatka sinne hiidenhelmeen. Onneksi tällä kertaa mä sain takapenkin ihan yksin itselleni, kun Fanni oli takaluukussa ja Fannin ruotsinkielinen pikkuveli mun mamin jaloissa etupenkillä. Mut jokatapauksessa koiranilman kunniaksi me lähdettiin heti aamusta pitkälle lenkille ja leikkimään ja tutustumaan toisiimme.


Siellä mä kirmaan muitten joukossa!


Tässä on yks mun tyttöystävistä. Tilda oli tänäkin vuonna mun kämppiksenä!


Tässä on Fanni, jonka kyydissä me tultiin. Mä oon ollut sillä kylässäkin, kun meidän mamit piti jotain kokousta siellä.


Tässä on eka kuva mun broidista Topista, joka yritti tutustua Rymyyn. Rymy on nyt siinä iässä, että se ei hirveesti leiki vaan isottelee vaan. Mä pelkään Rymyä.


Topi ja Tilda innostuivat kaivamaan yhdessä kuoppaa.


Mäkin päätin kaivaa oman.

Lenkin jälkeen me oltiin Tildan kaa ihan tööt. Me mentiin ihan mielellään pikku torkuille, kun meidät mamit meni jollekin luonnolle.


Tilda nukkuin mun mamin sängyssä,


ja mä nukuin Tildan mamin sängyssä.


Illalla me kaikki kokoonnuttiin grillille.


Me leikittiin Topin kanssa.


Mä oon vähän isompi kuin Topi, mutta hyvin se pisti hanttiin!


Fanni oli vähän mustasukkainen, ja se päätti ettei se tykkää Topista.


Fannin mielestä mä saan leikkiä vaan sen kanssa.


Voi Topi poloista.


Pablo halusi leikkiä Topin kanssa.

Seuraavana päivänä olivat sitten leiriolumpialaiset ja sää oli ihan kissanilmana. No, se sopii tietty valokuvaukseen mitä parhaiten ja mami yritti kovasti ottaa musta ja Tildasta kaverikuvaa, mut mä olin aika haluton ja Tildaakin rupes tilanne vähitellen ärsyttää.


Tää oli paras, mitä mami sai aikaiseksi.

Topi oli hyvinkin valokuvauksellisella tuulella:







Veljekset kuin ilvekset!







Kisoista mulla ei ole yhtään kuvaa, mut Topin sivuilla on yks kuva, missä mä ja mami hypitään esteen yli. Tällä kertaa meitä ei diskattu, mut se johtunee siitä, että mami piti mua hihnassa.


Kisan voitti Rymyn isoveli Pontso, ja mun ja Topin huonetoverit olivat toka ja kolmas. Onnea Pontsolle ja tytsyille!

1 kommentti:

Topi kirjoitti...

Se oli hienoo juosta koko porukka vapaanna siellä pitkällä lenkillä ja mun mielestä ilma oli just hyvä, ettei tarvinnu helteellä läähättää :)
En mä tota Rymyä pelänny, lähinnä mua huvitti, kun isolla tyypillä on on noin kummallinen turkki :)
Huomasiks muuten, että mulla oli tollanen likkojen värinen liivi päälläni, kun oma unohtu kotiin niin lainasin sit mun kämppiksen liiviä ;)
Meiänkään huoneessa ei ollu tarpeeks sänkyjä niin jouduttiin sit makaileen noitten ihmisten sängyissä ja ne ei tykänny, kun tuli hiekkaa lakanoille :D
Toi oli aika siistiä, kun leikittiin siellä grillillä ja kyllä mäkin sen huomasin, että sä olit vähän mua kookkaampi, mutta mun mami haluski pienen koiran niin nythän se on sit Ok.
En mä kokenu itteeni mitenkään poloiseks, vaikka toi Fanni ärhenteliki mulle :o
Sehän oli vaan sen tappio, kun ei ymmärtäny hyvän päälle ja sitä paitsi se olis ollu ihan liian iso mun vartalolle :D
Enkä mä kyllä osannu varmaan suhtautua oikein tohon Babloonkaan, kun se oli sellanen 'kone' vaikka oli jo ihan vaari-iässä :o
Mua jänskätti ne kisat ihan sairaasti ja katoin jännittyneenä muitten suorituksia, mutta kuten jo kerroin niin mami pilas mun suorituksen, kun ei avustanu mua tarpeeks :)
Mä kopsaan noi mun kuvat mun muistojen albumiin ja katon niitä sit vanhana ja harmaana ;)