torstai 21. toukokuuta 2009

Lenkillä tai siis eksyilemässä

(Viikon koirakuvahaasteen aiheena vika: Tälläkin kertaa todettakoon, että mun mamilla on vikaa sen suuntavaistossa..).

Sen jälkeen, kun mä olin pipinä, mami tuli pipiksi eli me ollaan vaan lööbattu taas monta päivää. Mä oon ollut ihan mökönä, kun jatkuva makoilu on musta tyhmää..:



Tänään mami oli jo paljon parempi, joten me päätettiin lähteä hoitamaan asioita:



Vietiin roskis ja lähettiin käymään kaupassa:





Kaupan jälkeen mami oli sitä mieltä, että voitais käydä kurkkaa koiratarhatkin, kun mä vähän kävin ylikierroksilla:



No, eihän siel ketään ollut. Mä vaan nuolin kusia siellä niin kuin mami sanoo:



Ja loput te varmaan arvaattekin.. Joo, taaskaan me ei osattu suorinta tietä kotiin. Mua se ei kyl haitannut:



Tosin kotona 3 tunnin kauppareissu tuntui jo tassuissa:

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oho! Ottakaahan kartta ens kerralla mukaan..:) Sä oot ihan hassun näkönen noissa kahdessa ekassa kuvassa, sai anna-täti hyvät naurut heti aamusta.

-A-T

Tinka ja Hanna kirjoitti...

Teilläpä on ollut kunnon lenkki ;)

Hirmut kirjoitti...

Tepäs teitte kauppareissun pitkän kaavan mukaan. Sulla on meistä tuossa ekassa kuvassa vähän nolo ilme - taidat punastella eksyilevän mamisi takia? ;-) Meillä kans äippä on aika suuntavaistoton kana. Onneksi sillä on kolme koiraa, jotka useinmiten tietää mihin suuntaan kannattaa köpötellä. :D

Topi kirjoitti...

Tuliks sun mamille se sama mahatauti, ku mikä sullaki oli?
Joo kyllä sä ihan oikeen asian otit tähän haasteeseen, ku onhan se nyt ihan päivänselvää, että jos kauppareissu venyy 3 tuntiseks niin pakkohan siinä on jotain vikaa sun mamin suuntavaistossa olla :o
Vaikka en mä usko, että se sua harmitti yhtään, mutta sun mamia, ehkä sitäki enemmän, alkoks se taas pillittään?
Kivan näkösiä noi isot postipaketit tossa vikassa kuvassa ja oot sit näköjään tuhonnu yhen harjankin, siinäki oli varmaan valmistusvika, kun oli noin heikkotekonen ;)
Toi, särä