torstai 7. toukokuuta 2009

50. kirjoitus: Koirien uimarannalla

Tänään me käytiin vihdoinkin tsekkaamassa mamin kaa Hertsikan hauvojen uimaranta. Tässä näkymä läheiseltä sillalta.


Mä, kun en ollut pitkään aikaan käynyt koiratarhassa, mua jännitti ihan hirveesti, jos siel on jotain tuhmii poikahauvoja. Olin aluksi varovaisena.


No toi kultsu osoittautuikin tosi ihkuks tyttöhauvaks!


Se kyl oli kans niitä naisia, jotka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa,


joten päädyttiin sitten vain leikkimään.


Käytiin me vähän kahlailemassakin.


Kotimatkalla me taas tavalliseen tapaan eksyttiin, mutta ei se mua haitannut. Mami kyl sai jostain päähänsä, että me harjoitellaan hihnassa vetämättäolemista koko helkutin kotimatka. Vähänkö mul kesti tajuta, mitä se haluaa, mutta kyllä sit puolesta välistä matkaa mä kuulemma kävelin jo ihan nätisti. Mami sanoo, että mun koulutus on talven jäljiltä ihan retuperällä ja, että mun pitäis kuulemma jo 2v. vanhana osata kävellä nätisti hihnassa. zzzzzzzz....

2 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Mäkin oon ollu koirien uimarannalla, mutta en kastellu edes tassujani ;)
Toi on hauska kuva missä tökit kuonollas tota tytsyä selkään ja se vaan istuu siinä niin ylpeenä :)
No onneks se sentään ymmärsi leikkiä sun kanssa, vaikka muuta ei sit ymmärtänykkää :)
Onks sullaki sellanen tapa, että vedät hihnassa, mulla sama ;)
Miten harjottelitte sitä vetämättömyyttä..pysähtelemälläkö vähän väliä vai?
Ja miten niin et muka osaa kävellä nätisti hihnassa , tostaki voidaan olla montaa mieltä :)
Mä ehkä lähetän sulle sähköpostia ihan kohta :)

Remu Petteri kirjoitti...

Topi:
Joo, mä vedän aika paljon hihnassa. Me harjoiteltiin just sillä pysähdystaktiikalla, mutta meni mamilla muutaman kerran hermotkin ja sit se rähjäs. Nyt mä kyl en enää viiti hirveesti vetää, kun mä sain uudet valjatt sielt leiriltä ja ne on just sopivan istuvat niin ei tee mieli vetää.