tiistai 26. toukokuuta 2009

Viikon koirakuva: Tulevaisuus

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on tulevaisuus. Haaste jää tauolle kesän ajaksi, joten siellä ehdotettiin, että voi miettiä vaikka tulevan kesän rientoja. Mä oo ihan varma, että me mennään mamin kaa tänä kesänä taas käymään Sakulla Vääksyssä, missä mä pääsen


veneilemään,


käymään Linkosaaressa,


istumassa kesäistä iltaa Majakkapaviljongilla,


ja tietty nauttimaan aurinkoisista kesäpäivistä Sakun kanssa niiden pihalla Jasmiinipuun alla sen ikiomassa hiekkalaatikossa.

5 kommenttia:

Elina ja Jade kirjoitti...

Ihania kesäsuunnitelmia! Kyllä noista nauttisi kuka tahansa nelitassuinen ja kaksijalkainen :)

Iina ja Jasu kirjoitti...

Kivalta kuulostaa teidän kesäsuunnitelmat :) Meidän Jasukin nauttii kovasti veneilystä.

Hirmut kirjoitti...

Kaikenlaista kesäkivaa on odotettavissa Remullakin! Ihana tuo veneilykuva - R. näyttää nauttivan merikoiran elämästä. 8)

Topi kirjoitti...

Vähä hieno toi venekuva, siinä sulla on korvat takana ja tulevaisuus edessä :)
Mikshän mulle tuli sellanen tunne, että tuolla paviljongilla on hauskempaa sun mamilla, ku sulla ;)
Onks toi oikeesti totta, että tolla Sakulla on oma hiekkalaatikko :o
Tekeekse sinne asiansa niinku kissatki sellaseen pieneen hiekkalaatikkoversioon?
Toivottavasti noi sun kesäsuunnitelmat toteutuu...ainakin noi kivoimmat, tota kaljottelua en laskenu siihen ;)

Remu Petteri kirjoitti...

Elina ja Jade:
Just kuulin mamilta, että me mennään juhanuksena tonne Vääksyyn ja me tehään noi kaikki! Paitsi voi olla, että meillä tulee Sakun kanssa riitaa, kun mä oon näin iso poika jo..

Iina ja Jasu:
Mun mielestä on kaikista kivoin yrittää kauhoa sitä roiskuvaa vettä suuhun, kun mennään lujaa, mut mami aina kieltää ja sanoo, etten saa roikkua veneen ulkopuolella :(

Hirmut:
Joo, ja lujaa mentiin niin, että korvat eivät meinanneet pysyä mukana:0

Topi:
Mä oon tottunut olee mamin mukana joka paikassa ja mä osaan tsillailla tuol paviljongillakin, mitä nyt välillä huutelen viereisiin pöytiin, jos siel on joku kiva tyttöhauva. Ja kyyläilen sorsia tietty!

Joo, se hiekkalaatikko on semmonen viilennystä varten kuumina kesäpäivinä - luulen. Kysyin mamilta, miks siel on semmonen, mutta ei sekään osannut sanoa tarkemmin.