tiistai 11. marraskuuta 2008

Tänään mä oon haaveillut















Tänään mä oon haaveillut. Tämmönen sateinen pimeä päivä on mitä parhaiten käytetty haaveillen. Mami on sytyttänyt kynttilöitäkin tuomaan tunnelmaa. Onneks ei kuitenkaan niitä haisukynttilöitä. Niistä mä en tykkää yhtään. Ai, mistä tällaiset pienet pojat haaveilee?

























No tytöistä tietenkin! Mä oon miettinyt tosi paljon tyttöjä tänään, ja Unaa erityisesti. Tässä on Una. Una on niin kaunis!















Tässä kuvassa on Nikita, joka on ollut meillä yökylässäkin. Se on kyl liian nuori mulle, mut se on kyl tosi hyvä suutelee. Mul on siitäkin tosi kiihkee kuva, mut mami ei antanut laittaa sitä, kun siin tuolis, mis me vehdataan roikkuu sen verkkarit. Naiset..






















Ja täs on naapurin tyttö Lilo. Se on tosi söpö, mut sil on tosi ylisuojeleva isoveli. Mä en ymmärrä miks se Stitch on niin epäluuloinen mua kohtaa, vaikka mä käyttäydyn aina kuin herrasmies, kun me treffataan Lilon kanssa. Isoveljet..

















Sit mä haaveilen, et me mentäis mamin kaa käymään tossa mun vakkarikoiratarhassa moikkaa mun kavereita. Me ei olla käyty siel ainakaan viikkoon. Mami sanoo, että syy on se, että mä kiusasin siel yhtä Iiroo viimeks kun oltiin siellä, ja tauko on nyt paikallaan. Ihmiset..














Sit mä haaveilen, että me mentäis käymään Vääksyssä moikkaamassa mun mamin äitiä ja isiä, ja mun Saku-serkkua. Saku on tosi iso poika, mut ei se mua oikeestaan paljon vanhempi ole..

















Ja sit mä tietty haaveilen, että annajaville *häntä heiluu* tulis kylään..

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi sitä haaveilevaa runo-poikaa..Saku näyttää siltä että se on hyökkäämässä remun kimppuun..:)

Heini kirjoitti...

Se on hyvä, että nuorella pojalla on paljon päiväuniunelmia. Eihän tätä maailmaa muuten kestäisi :)

Anonyymi kirjoitti...

Sähän ootkin kova haaveilemaan, mä ihan pienenä luulin et se liittyy jotenkin kalastukseen mut ei se tainnut ollakkaan ihan niin...

Kysyit tuolla aiemmin et joks mä nostan koipee ja mikä kokoinen mä olen...

no ekaks -Mä- oon nostanut koipee jo ainaskin kolme kuukautta ( ekoil kerroilla menin kyllä nurin samantien kun yritin..)

ja tokaks viimeks kun mut punnitiin niin mä painoin jotain 16kiloo tai silleen ja tohon lapoihin on maasta melko tarkkaan 50 senttii..

oonks mä viel pieni vai...?

Anonyymi kirjoitti...

Moikka veliseni! Mäkään en oo päässy viikkoon käymään siinä meidän koirapuistossa. Täällä espoossa on nimittäin vaan satanu koko ajan ja siel ei oo koskaan ketään jos sataa.. enkä mä nyt ittekään halua sateessa seisoskella. Mutta tänään kuulema pääsen taas!! JEE!!
Onpas kiva että sullaki on nyt tällanen blogi. Ite oon ollu vähän laiska kirjottelee tonne itään vähään aikaan mutta ehkä mä ehdin taas jossain vaiheessa :D

Anonyymi kirjoitti...

Tietty haaveita pitää aina olla, vaikka ne kaikki ei toteutuiskaan :)
Ei ollu mikään yllätys, että mainitsit ekaks likat sun haaveistas ja nyt, kun näin ton Unan niin melkein haluaisin asua sen naapurissa, enkä kyllä yhtään ihmettele sun niitä isäjuttuja ;)
Sä taidat olla oikein naistenmies, kun tuntuu olevan noita pimuja sulla joka varpaalle :o
Vähänks mä repesin tolle sun kuvalle missä oot ton Lilon kanssa ja sit viä väität olevas herrasmies, vaikka pn tollanen hullunkiilto silmissä ja...vähä muutaki, ja sit jätkä viä ihmettelee miks ton tytsyn isoveli on epäluulonen :D
Saaksää olla tollain pöydällä, en mä vaan oo koskaan ees yrittäny :o

Heidi kirjoitti...

Anonyymi Anna: Ei ku meil oli hepulit :)

Heini: Joo unelmointi on joskus ihan paikallaan, mutta mä oon kyl enemmän toiminnan mies.

Pikkuveli Roni: Mä rupesin nostaa koipee täyspäiväsesti 6kk 1päivää vanhana. Poikuuteni mä menetin 8kk vanhana, eli sähän Roni alat olla jo kohta miehen iässä! Mä muuten laitan mun painokäyrän tähän mun blogiin niin voit vertailla tuleeko susta isompi kuin mä.

Rocky-veli: Moi Rocky pitkästä aikaa! Mä pääsin tänään koiratarhaan!! Mä olin melkein kiltti kokoajan. Yhessä vaiheessa mä rupesin vähän kiusaa yhtä jättikokoista lamppuharjaa, mut sit mami uhkas et me lähetään kotiin, jos en ole kiltisti niin sit mä en enää kiusannut sitä.

Topi-veli: No en mä alunperin saanut olla siel pöydällä, mut noihin ihmisnaisiin tehoo tosi hyvin väsytystaktiikka ja ruskeat spanielinsilmät. Sun mami on ehkä kovempi pala, kun teil on enemmänkin sitä porukkaa siellä. Mami selittelee nyt itelleen, et kun me nyt tääl ollaan vaan kahestaan..

Terveisin Remu

Anonyymi kirjoitti...

No missäs ne jutut viipyy?...

T,Kummitäti

Heidi kirjoitti...

Mul on tosi tiukka kumminäni ;)

T. Remu

Anonyymi kirjoitti...

Tuhma Remu, Lilo-kuvassa pientä pervoilua. ;-)

Heidi kirjoitti...

Satu: En ymmärrä. T. Remu