keskiviikko 26. marraskuuta 2008

Viikonloppu Vääksyssä

Muistatteko, kun mä silloin yks päivä haaveilin kaikennäköistä esim., että me mentäis mamin kaa kattoo Saku-serkkua Vääksyyn. No, viime viikonloppuna me sit mentiin.


Tässä mä odottelen, että annajaville *häntä heiluu* tulis hakee meitä. Ne oli taas TOSI myöhässä, ja mä olin tosi hermostunut. Vahdin tossa mamin kassien vieressä, että koska ovikello soi.


Tässä mä oon jo siel Sakulla. Siel on kaikkii ihme sääntöjä - ettei muka sais mennä sohvalle, mut mä sain kyl keksusteltuu asiat niin, että mä saan mennä, vaikka Saku ei.


Ja sit siel oli yks kielletty huonekin, jossa oli tällainen täydellinen torkkutuoli - melkein samanlainen kuin kotona, mut taas mä sain ne ylipuhuttuu, että mä saan ottaa tääl torkut silloin tällöin.

Me tehtiin Sakun kaa taas kaikkee kivaa yhdessä, kuten:


leikittiin sisällä


ja ulkona,


käytiin pitkillä lenkeillä,


ja kerjättiin.

Mut kyl me myös riideltiin,


kun Saku omi kaikki puruluut ja lelut.



Musta se oli tosi epäreilua.


Mut sit kun mä leikin pientä ja söpöä niin me tehtiin sovinto,


ja syötiin taas kavereina omia puruluitamme.



Oli kyl tosi kivaa tulla takas kotiinkin, missä Puppe mua jo odotti.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aika vauhdikasta menoa sulla on viime aikoina ollut! Ihan ihme sääntö tuo, ettei sohville sais muka mennä?!!! Onneksi ihmisten tyhmääkin tyhmemmät säännöt on tehty rikottaviksi! ;b

Anonyymi kirjoitti...

Hienoo, että pääsit sinne Vääksyyn sitä Saku.serkkua kattoon, vaikka teille tuliki välillä pientä riitaa niistä leluista ja luista :)
Se Saku taitaa olla kova poika lukeen, kun sillä on hyllyt täynnä tota kirjallisuutta :o
Aika ihme touhua, että on yleensä olemassakaan tollasia kiellettyjä sohvia tai huoneita :o
No onneks sulla on hyvät puhelahjat ja sait sit mennä niihin molempiin ;)
Onks sullaki kotona nojatuoleissa ja sohvalla tollasia rättejä vai mikä loimi tossa vikassa kuvassa on sun tuolille ängetty?
Vitsi, että sä oot noissa kuvissa ihan mun näkönen :o

Anonyymi kirjoitti...

Paula ja Hirmut:
Emmä tajua noita ihme sääntöjä. Ei meil kotona vaan..;)

Topi:
Joo, mä oon tosi hyvä puhuu tahtoni läpi;)

Noi rätit on mamin, kun sil on aina kylmä + mä oon vähän muotoillut tota tuolia ja noi rätit on niiden mun tuotosten peittona. Mami haaveilee, et sil olis joskun rahnaa vehroilla toi tuoli, kun se on kuulemma sen isinisinisin vanha.

Anonyymi kirjoitti...

Vähänkö sulla on ollut kiva viikonloppu. Me ollaan ihan kateellisia.

Hienoa, että sait neuvoteltua asiat itsellesi sopiviksi. Eihän nyt koiran kuulu olla lattialla. Sen paikka on sohvalla, sängyssä, tai missä vaan missä ihmisetkin. Ja mielellään rapsutettavana