tiistai 18. marraskuuta 2008

Viikon koirakuva: Muoto

Tällä viikolla koirakuvahaasteen aiheena on muoto. Eka mä ajattelin, että tää on tosi vaikee aihe. Sit mä keksin, että yks hauvan elämän tärkeimpiä muotoja on tietysti PALLO! Mul on iso kokoelma erilaisia palloja. Mä laitan tähän eka kuvan musta ja mun lelukorista:



Tää on kuitenkin sen verran vakava aihe, joten mä esittelen tässä muutaman mun palloista hiukan tarkemmin:

Eli tän pallon mä sain mun kummitädiltä ja -sedältä viime jouluna.












Tän pallon mä sain 1v. synttärilahjaks mamilta.
















Tän pallon mä voitin, kun mä olin vauvahauvojen söpöyskilpailuissa ja mä olin 3. söpöin.

















Mun lempipallo on kuitenkin mun namipallo, jolla mä leikin joka ilta iltalenkin jälkeen ennen nukkumaan menoa.











Kyl mä tunnen muitakin muotoja kuin pallon.
Mun ruokakupit esimerkiks on pyöreitä.

16 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pyöreä on POP meilläkin, etenkin pallojen muodossa... ei ruokakupitkaan kaukaisena kakkosena tule!

Olipa hauska oivallus haasteeseen, kivoja kuvia pallohullusta! Täällä siis toinen addikti... :P

Anonyymi kirjoitti...

Elina ja Jade: Joo, pallot on parhaita! Mut kyl mä tykkään mun Puppe-pehmolelustakin. Ja puruluista.

puikkotiikeri kirjoitti...

Remukin tykkää tommosista palloista. Tosin siitä namipallosta tulee aina liian vähän nameja... :D

puikkotiikeri kirjoitti...

...niin siis se meidän Remu... :D

Anonyymi kirjoitti...

Eva: Kuka sä oot? *pää kallellaan*

Anonyymi kirjoitti...

Munkin mielestä tää haasteaihe on aika vaikee ja nyt vielä entistä vaikeempi, kun veit mun ideani, millä olisin voinu osallistua, kun munkin lemppareita on pienestä asti ollu noi pallot ;)
Onks toi musta tassukuvioinen pallo sellanen mistä tulee nameja, mulla on samanlainen, mutta violetti :)
Montako kilpailijaa siinä söpöyskilpailussa oli...Oon pikkusen hämmästyny, ettet voittanu, kun oot kerta mun kanssa samannäkönen ja meitä komeempiahan ei oo ;)

Anonyymi kirjoitti...

Topi: Joo, pallot on parhaita ja kyl musta olis kiva tietää millaisia palloja sulla on.

Ei se tassukuvioinen ole namipallo vaan vinkupallo.

Siin söpöyskilpailussa taisi olla 7 vauvahauvaa.. Mä en voittanut, kun mä en kuulemma osannut käyttäytyä vaan rupesin leikkii tuomarin sihteerin kanssa. Ihan typerä kilpailu, ku ei saanut leikkiäkään.

Anonyymi kirjoitti...

Moi Remu - ihania kuvia sinusta :)
Emäntä käski lähettää terkut, kun se ihastui kesällä sinuun niin kovasti :)
Toivottavasti joskus taas nähdään.
Sillä aikaa mukavaa joulunodotusta - ootkos jo kirjoittanut Joulupukille?
Minä en vielä ole...kerkeehän sitä vielä?

Anonyymi kirjoitti...

Moikka! kyllä tää on sitten hieno tää sun Blogi!!
Sun lempi muoto taitaaki olla pyöreä :D mäki oon ihan hulluna palloihin sähly-ja jalkapallot on mun lemppareita ja sit tietty se semmonen mistä niitä nameja tulee.. mulla on punainen :D

Anonyymi kirjoitti...

Mikä upea pallokokoelma! Me ollaan niiiiiin kateellisia! :oD t. Kolme Hirmua, joilla on vaan kolme palloa ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Onpas Remu-Petterillä palloja jos vaikka minkälaisia. Hyvä niitä on joka paikassa varulla ollakin, josko pelihimo iskee yllättäin. Ruskallakin on ulkona kolme palloa ja sisällä lisää, ei tarvi aina viedä matkassa ja etsiä.

Anonyymi kirjoitti...

Tinka: Sano emännälles terkkuja takasin!

En oo vielä kirjoittanut joulupukille. En mä tiedä edes, mitä siltä pyytäis, kun mul on jo vähän kaikkee monin kappalein - kuten palloja..:)

Rocky: Kiva, että tykkäät mun blogista:) Täs ei kyl ole hirveesti muokkausmahdollisuuksia niin kuin siin sun ja Topin käyttämässä vuodatuksessa. Mut ehkä tää nyt vielä riittää mulle;)

Joo, pallot on kivoja:D

Paula ja Hirmut: Vaan kolme palloa?! Sehän tekee.. mm.. vaan yks pallo per hauva! Eläinrääkkäystä!!

Ruska ja Unelmikko: Joo, palloja PITÄÄ olla monta.

Harakka kirjoitti...

Meidän otto-koirakin tykkää palloista, vaan , sitten vasta, kun on purkanut sisukalut sieltä pois, niin samaten pehmoleluistaan!

Anonyymi kirjoitti...

Harakka: Joo, mä harrastan kanssa tuota pehmolelujen suolestamista :)

Anonyymi kirjoitti...

Mukavia pallojahan nuokin tietysti on, mutta kyllä se perinteinen tennispallo on kaikkein paras - se kun pomppaakin ihan vietävästi. Siinä on kukkaruukut ja tiskipöydän astiat vaarassa jos sisällä innostuu leikkimään =). Näin ainakin meidän Pontuksen mielestä.
Ai niin, pallon muotojen lisäksi Remu Petterin oma muoto on kovin söötti, vaikkakaan ei niin pallomainen.

Anonyymi kirjoitti...

Manta, Pontus ja emäntä: Mulla on kome tennispalloa *ylpee*, ja sit mul on kaks pesispalloa ja yks baseball-pallokin, mut mami sanoi, et jos mä esittelen kaikki niin se menee liian pitkäksi.