keskiviikko 12. marraskuuta 2008

Viikon koirakuva: Koiranelämää

Mäkin ajattelin osallistua mun veljien Topi, Rockyn ja Ronin innoittamina viikon koirakuvahaasteeseen, jossa viikon aiheena on Koiranelämää. Mä aattelin, että mä listaan tähän muutamia mun harrastuksia.


Mähän olin jo pienenä poikana kova nukkumaan ja nukkuminen on edelleen yksi mun lempiharrastuksista.


Kun mami aamulla herää laittamaan aamuteetä, mä siirryn mamin paikalle ottaa viel lyhyet viiden minuutin torkut ennen lenkille lähtöä.


Lenkin jälkeen mä yleensä riehun vähän aikaa, syön puruluuta tai muuta, mutta pian nukkumatti voittaa ja mä meen jatkaa keskenjääneitä unia tähän sohvalle..


tai nykyään tähän nojatuoliin, kun tulin syöneeksi tuon sohvan..


Mä voin nukkua myös vaikka näin.

Muita mun harrastuksia on muun muassa:


matkustaminen


ja retkeily,


uiminen,

agility,


ja painiminen.

Vähän luovempi harrastus on

uudelleen sisustaminen.

On mulla paljon muitakin harrastuksia, mutta tässä nyt tärkeimmät. Tyttöjen vikittelyä ei kaiketi lasketa harrastukseksi?

6 kommenttia:

Riikka Kaartinen kirjoitti...

Tästä listasta puuttuu ehdottomat (?) suosikit: kenkien, kaukosäätimien ja kännyköiden järsiminen... :)

Anonyymi kirjoitti...

Tota, onks noi sun tuhotyöt tehty nyt hiljattain, vai onks ne niitä lapsuusajan juttuja?
Mä en oo koskaan tehny mitään tollasta ja vaikka olin kuinka kaukosäätimet ja kännykät mun saatavilla niin en mä niihin koske ;)
Noi sun nukkuma-asennot on niin samanlaisia, kuin mullakin ja hyvät on unenlahjat sullakin :)
Katoin tota viitoskuvaa ja tuli mieleeni, ettei mulla oo 'tollasia' mutta en kehtaa sanoo, että mitä...mulla on vaan sellaset tyhjät ruppanat :(
Miten sä oot saanu noi vessapaperirullat käsittelyyn, eiks ne oo teillä sillain kaapissa oven takana?
Sun jotkut harrastukset tulee aika kalliiks..ainakin jos joutuu ostaan uuden sohvan, kun oot syöny entisen ;)

Heidi kirjoitti...

Riikka: Niin no.. *vips vips - häntä heiluu nolona*

Topi: Toi vessapaperirullakuva on otettu uudenvuodenaattoona. Mami siivos kämppää vieraita varten, ja mä lähin hommaan mukaan kun löysin noita juttuja vessan lattialta tarjolla ihan säkillisen. Kyl mä teen tuhoja edelleen, mut huomattavasti vähemmän kuin pentuna. Mä kaipaan huomioo ja toi on yks tapa saada sitä. Mun mielestä mamin pitäis kokoajan olla mun kaa, kun se on kotona. Kun se on hakemassa makkararahoja, mä oon ihan kiltisti.
En mä olis syönyt sitä sohvaa, mut toi Nikita-tyttö, joka oli meil hoidossa, aloitti sen ja mä sit jatkoin. Aina kun mami kävi putakalla, mä kävin rouhasee jo pilkottavaa vaahtomuovia.

Voi sun ruppanoita :(

Terkuin Remu

Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa mukaan haasteeseen! Remun ulkonäössä ja eleissä on paljon samaa kuin sen velipojilla. Taitavat olla aikamoisia velikultia koko aprillipäivän poppoo? ;-) Aika touhukkaalta Remu myös vaikuttaa, kun on tuunannut sohvan ja vessapaperitkin uusiksi.8)

Heidi kirjoitti...

Paula ja hirmut: Joo, taitaa meis Topin kaa olla aika paljon samaa erityisesti eleet, mutta muuten me taidetaan olla aika erilaisia. Topi on perso ruoalle, mut mä oon nirso ja saatan pastota 3 päivää viikossa. Eikä Topi harrasta tuota uudelleen sisustusta, mikä taas on mun intohimo ;).

Terkuin Remu

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat kuvat koiran elämästä :)
Aika lailla aktiivista elämää monellakin osa-alueella ;)

Toi vessapaperikaaos on kyllä aika loistava - ei vaan mamia hirmusti naurattanut silloin?

Osaan kyllä kuvitella, että se on ollut huisin hauskaa :)
T:tinka