keskiviikko 7. tammikuuta 2009

Joulu

Mä laitan tähän viel vähän kuvia mun joulusta Sakun luona Vääksyssä. Me oltiin siellä aika monta päivää, mutta kaikista jännin päivä oli jouluaatto! Mä olin viel aika pieni viime jouluna, enkä mä oikeen muistanut, mikä tää joulujuttu on, mutta Saku osas kertoa, että tää on semmosta aikaa, että tontut tuo kilteille hauvoille lahjoja - leluja, herkkuja ja sellasta. Mua jännitti koko päivän, että koska se tonttu tulee! Saku sanoi, ettei sitä nää, kun se tuo lahjat just sillo, ku kukaa ei oo näkemässä.


No, hirveen pitkän ajan päästä josku ku oli jo pimeetä Saku tuli kuiskaa mulle, että nyt niitä lahjoja on ilmestynyt tonne olkkariin. Multa meinas päästä lirut lattialle.

Se kuiskas mulle myös, et me voitas livahtaa etukäteen tutkimaan niitä paketteja, jos mä uskallan. Mä oon yleensä ihan kiltti poika, mutta nyt kyl mun uteliaisuus voitti ja mä menin tutkii niitä paketteja ja arvailee, mitkä on mulle:





Tietty noi ihmiset huomas heti, mitä me touhutaan, mut ei ne suuttunut vaan me ruvettiin sitten porukalla availee niitä lahjoja. Mähän kerroin, että mä avasin lahjani ihan itse, vaikka Ville auttoi mua vähän:




Saku sai tollasen namipallon, mut se on eri värinen kuin se mun namipallo ja sitäpaitsi pehmeempi. Mun mami aina valittaa, kun mä rupeen illalla kolaa mun namipallolla, joten annajaville oli ostanut tommosen vähemmän kolisevan version Sakulle. Saku hokas kyl tosi nopeesti, miten se toimii.


Niinku mä edellisessä mun jutussa kerroin, mä sain tollasen pehmeen jalkapallon. Se on kyl tosi kiva.


Me leikittiin sillä paljon jo sillo jouluna, ja mä ja mami ollaan leikitty sillä tänäänkin.

Sen pituinen se.

Kuvista kiitos annallejavillelle! *häntä heiluu*

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onneks sulla on Remu toi Saku, joka kertoo kaiken tarpeellisen! Ihania kuvia, taas kerran :)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mä luulen, että sä olisit ihan ittekki hoksannu, että ne lahjat oli ilmestyny sinne olkkariin, mutta hyvähän se oli, että toi Saku sit varmisti asian perillemenon ;)
Ainaki sä osaat hyvin lukee, kun heti löysit oman pakettis :)
Mäkin muuten ihmettelin sillon jouluna sitä, että miks piiti odottaa niin kauan, että tuli pimee, enneku niitä lahjoja alko tuleen...Olishan ne lahjat voinu saada jo aamulla niin olis ollu enempi aikaa sit leikkiä niillä, eikä olis tuntunu se aatto niin sairaan pitkältä :o

Anonyymi kirjoitti...

Tiina: Joo, Saku on mulle vähän ku isoveli.

Topi: Ihan samaa mieltä. Hauvanrääkkäystä tollanen odotuttaminen.

Anonyymi kirjoitti...

Onpas Remulla ollut jänskä Joulu :)

Ihana joulutarina kuvineen ja teksteineen :)

Hymynhän se huulille toi!

Anonyymi kirjoitti...

Hanna ja Tinka:
Kiva, että tykkäsitte :)