sunnuntai 11. tammikuuta 2009

Mä oon tapellut tänään

Mä oon tänään ollut tappelupukari. Oltiin mamin kanssa koiratarhalla, kun sinne tuli yks Kaapo, johon mä oon ihan rakastunut. Mä olin tosi mustasukkanen, kun noi muut pojat yritti vikitellä sitä. Mä murisin ja irvistin niille, ja jos ne ei uskonut ja jättänyt Kaapoa rauhaan, vähän näykinkin niitä. Jätin Kassunkin, mun vakkaripoikaystävän, ihan kuin nallin kalliolle, ja se tais vähän pahastua siitä. No, lopulta kaikki me pojat rähistiin ja äristiin keskenämme. Meit oli kuus poikaa siellä yhteensä. Sit se kulminoitu siihen, et mä ja yks toinen Remu, joka on rodultaan suurnausteri, ruvettiin tappelee. Vähäks se oli kivaa! Kunnon frakis päälle!! Sit mami sai mut yllätettyy ja otti kiinni, ja me lähettiin hippulat vinkuen sieltä tarhasta ja ne muut pojat sai sit tapella ilman mua. Mä olin niin pollee, kun me käveltiin kotiin. Mä olin kaikist pienin jätkä, mut mä näytin niille, kuka on pomo!

Ja herkille tiedoksi, että vaikka me kaikki oltiin kovia jätkiä niin ketään ei oikeesti purtu, vaikka se näytti ja kuulosti hurjalta:D

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Öö.. siis toi Kaapo, johon sä oot rakastunu ja jonka vuoks tappelit, niin onkse tyttö vai poika, kun nimi on ainaki pojan ja mä en oikein usko, että sä kestään jätkistä tappelisit :o
Olis ollu aika jännä olla siä paikalla kattelemas teidän Remujen taistoo ;)
Kai teidän molempien Remujen mamit yritti hillitä sitä tappelemista komentamalla teitä nimeltä niin tehän menitte vaan enemmän sekasin, kun eri henkilöt huutelee samaa nimee...
Olis ollu muuten asiallista, et oisit saanu pari taisteluarpee, niin olisit voinu sit olla vielä polleempi ja esitellä niitä kamuilles ;)

Anonyymi kirjoitti...

On toi Kaapo poika, vaik ei sil ookkaan vehkeitä enää. Mitä sitte?! Mun mielestä pallittomat pojat on aika sexyjä joskus.

No, me tapeltiin siis varmaa 5 sekunttia, kun se Remu jo selätti mut, ja tappelu oli sillä ohi. Ei tämmösiin kukkoilutappeluihin kuulu pureminen, mut tietty mami ja se toinenkin mami tuli huutaa siihen viereen, et pitäis lopettaa. Me kyl ehittii lopettaa ennen kuin ne ehti siihen edes väliin.

Anonyymi kirjoitti...

Vai oot sinä ollut tappelussa ;)
Kovis ;)

Mä en ole kenenkään kanssa tapellu kun mä olen aika pehmo ja alistun ja meen karkuun jos joku sanoo RÄYH!

Anonyymi kirjoitti...

Tinka:
Mami sanoi mulle, että me lopetetaan toi tarhailu kohta kokonaan, kun taas kävin aukoo päätäni yhelle vinttarille, vaikka aikasemmin mä oon väistänyt sitä. Mut mun kavereiden kanssa ei leiki kukaa muu kuin mä!