maanantai 5. tammikuuta 2009

Palkintoja ja lahjoja

Muistatteko, kun mä osallistuin siihen valokuvauskilpailuun tällä kuvalla, ja sain siitä kunniamaininnan?


Tontun turma

Tänään aamulla sitten postiluukusta kolahti mun palkinto! Mä sain palkinnoks ruusukkeen ja herkkuja, mut mul on kuvia vaan tosta ruusukkeesta, kun mä söin jo ne herkut.


Tässä mä komeilen mun ruusukkeen kanssa.


Tässä lähikuva ruusukkeesta edestä,


ja takaa. Vähänkö tää on hieno!

Joulusta vielä:

Mä olen luvannut laittaa tänne mun blogiin myös juttua mun joulusta Vääksyssä. Onkelma on nyt siinä, että mun piti käyttää mun kummitädin kuvia, enkä mä oo saanut niitä vieläkään. Mä tiedän kuitenkin, että ainakin mun veli Topi on hirveen innokas näkemään, mitä mä sain joululahjaks, joten päätin ottaa täällä ihan kotona vaan kuvan mun joululahjoista. Kaikki herkut mä oon tietty jo syönyt. Mä avasin ihan itte pakettini kummitädin ja -sedän avustuksella, ja tällaiset sieltä kuoriutui:


Toi kaksoispallo oli Sakulta ja niiltä, ja toi iso pallo on mun kummitädiltä ja -sedältä.


Täs mä leikin niillä.

Mamilta mä en saanut mitään, kun mulla mukamas on jo kaikkea. Kyl mun mielestä mun pallokokoelmaan mahtuu hyvinkin vielä lisää palloja ja muitakin leluja.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno ruusuke ja kivoja palloja.
Onnea vielä tosta valokuvakil-pailun palkinnosta.

Mäkin sain joululahjaks pari lelua mutta mua vähän harmittaa kun multa vietiin kaikki pehmot pois just kun mä olin saanut revittyä niistä sisukset pois ;)

Anonyymi kirjoitti...

Säkin oot saanu jo ruusukkees ja toi teksti osuu just kohdalleen :)
Mä en huomannukkaan laittaa kuvaa mun ruusukkeen tekstistä :o

Onpas hidasta toimintaa sillä kummitätillä, eikse tajua, että kummipojan kuvat täytyy heti laittaa tulemaan, kun sun kamut kerta niitä kaipailee, susta ittestäs puhumattakaan....
Voi vitsi miten komeita palloja oot saanu, käy ihan kateeks ;)
Minkälainen toi iso pallo oikein on, ku sen 'nahka' tollain ihmeesti venyy :o
Vieläks noi lelut on ehjiä?
Olis se sun mami voinu sulle jonkun joululahjan ostaa..ainakin jotain herkkuja, kun mä oon sitä mieltä, että se pakettien avaaminen on joulun kohokohta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Roni:
Kiitos :)

Joo, multakin takavarikoidaan aina kaikki lelut ja muut just kun mä oon saanut muotoiltua ne mieleisekseni :(

Topi:
Toi iso pallo on semmonen pehmee. Mami sanoo, et se on just sopiva sisäpeleihin. Mult viettii yks mun Kassu-pehmokoira, kun revin tarpeeks monta kertaa auki, ja mami ei jaksanut enää paikkailla sitä, joten oon nyt ollut vähän kiltimpi tolle pallolle, ettei sitäkin viedä..