keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Viikon koirakuva: Rakkaat rakit ja hurjat hurtat

Tällä viikolla koirakuva haasteen aihe on aika jännä eli rakkaat rakit ja hurjat hurtat. Siel ohjeissa sanotaan, että kuvat voi sisältää erinäisiä pellekuvia. Mä oon niin kuvauksellinen, ettei musta oikeen noita pellekuvia meinannut löytyäkään, mut sit mami ehdotti, että voisin taas käyttää annanjavillen *häntä heiluu* kuvia, kun oltiin josku vuos sitte Sipoon koirametsässä. Mä tosiaan karkasin siellä eka ja joku täti otti mut kiini ja vei sit mamille. Mul on nääs mamin puhelinnumero mun valjaissa. Mut onneks mami ei suuttunut mulle siitä karkailusta vaan jatkettiin lenkkiä sitten hihnassa. Yhdessä vaiheessa me pysähyttiin syömään eväitä ja mul meinas palaa hermot siitä odottelusta:


Mennään, mennään, mennään!!


MENNÄÄN, MENNÄÄN, MENNÄÄN!!


Mennäänhän jo, mennäänhän?!


Eiks ni, et me voitas jo mennä? *makeilua*


Te ootte kaikki ihan tyhmiä, ku me ei jo mennä :(

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onks sun jalois jokku vieterit? Meinaan vaa ku pompit noin kauheest. Hauskoi kuvvii ja mää oonki käyny sun veljen blogis ainaski, tunnisti ton Topin.

Anonyymi kirjoitti...

Kultsi:
Eiku mun isä oli kuulemma kenguru :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä ymmärrän sun tunteet täydellisesti tossa tilanteessa, kun porukat vaan istuu tossa ahterillaan, eikä välitä, vaikka sulla olis kovat menohalut ;)
Ehdiksää oleen kauanki sillä karkureissullas, vai jäitkö heti kii?
Aika ihme, että annoit ylipäätään kellekkään kiinni, kun mää en varmasti antais kenenkään vieraan koskee muhun, kun oon sen verran ujo poika :o
Sulla on tossa komee hyppy meneillään ja taidat olla samanlainen loikkija, kuin mäkin :)

Anonyymi kirjoitti...

Mahtava ilme tossa vikassa kuvassa, missä sä sitte vaan lähdit menee! =)

Anonyymi kirjoitti...

Tokassa kuvassa Remu uhmaa fysiikan lakeja. Mikä hurjahurttamainen loikka!!!! Ja hurja hurtta nauttii tietysti hurjista karkailureissuista ja seikkailuista? ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Topi: Mä en nyt muista kauan mä olin siel karkureissulla. Kai joku puol tuntia. Mä lähdin seuraa yhden tyttöhavan jälkeä, ja sen tyttöhauvan mami otti mut sitte kiinni. Sillo mä olin viel niin pieni (1v), että mä en viel pelänny vieraita ihmisiä. Ja mun mielestä vaan sellaset ihmiset on epäilyttäviä, joilla ei oo koiraa mukana.

Tiina: Huomaa, että mä näytän Villelle, joka kuvaa, kieltä tossa kuvassa :)

Paula ja Hirmut:
Noi kenguruloikat (ja karkailu) on mun nimimerkki :) Mun intiaaninimi on "Hyppää neljääjalkaa" tai "Karkaa aina" ;)

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka ihanaa !Ja niin hienoja kuvia. Komiahan sinä olet, mutta kylän Hurmuri-verneri on kyllä mustasukkaista laatua sillälailla, kutes tiedät.
Mutta en oo sitoutunut kehenkään. Emäntäkin sanoo:
Pitää kattella vähän vanhemmaks ja sit pitää olla ainaski yks nykyisen lisäks "veteessä", jos tulee kränäbänksit, joten pidän mielessäni Sut ja seurailen sun blogias. Rakkaita terveisiä nyt sinne, täällä on paljon, paljon valkoista lunta ja se on kivaa.
Olenpas minä otettu näistä kuulumisista: sanoo Ruska.

Anonyymi kirjoitti...

No en yhtään ihmettele, että susta tuli hurjaakin hurjempi hurtta, kun et kainolla anelulla saavuttanut toivottua tulosta.
Hienoja kuvia ovat sinusta kuitenkin saaneet tallennettua!

amma kirjoitti...

Mäki olisin kyllä lähteny meneen, mut olisin kyllä tullu kiltisti takas. Oon vielä sen verran peeni, etten uskalla yksinään lähtä seikkaileen. Tarkistan aina et mamma on jossain huutoetäisyydellä. Mut ainaski mökillä on ihan huippua ku saa viilettää pitkin pihaa ihan ilman narua! Kauas ei vaan passaa mennä ettei eksy!

Anonyymi kirjoitti...

Unelmikko: Ehkä meil vois olla semmonen salarakas-kauhkosuhde;)

Vuokko, Lilli ja Nekku:
Joo, toi mun mami on joskus kyl tosi itepäinen ja sillon ei toimi käskyt eikä mielistely;)

Amma:
Mä oon sillai itsenäinen, että mä lähden, jos huvittaa, esim. tutkii lähiympäristöö tai jahtaa myyriä.

Anonyymi kirjoitti...

No jopas korkeita loikkia! :-) Ihan tyhmiä ihmisiä kun jahkailevat vain, eivätkä pijä kiirettä etenemisen suhteen.. aivan kuin täälläkin välillä...

Anonyymi kirjoitti...

Ruusu ja Roosa,

Joo, siinä ne vaan möllötti ja mihinkään ei edistytty. Ja vaik kuinka monta mielenkiintosta hauvaa ohitti meidät, enkä mä päässyt niiden jälkiäkään haistelemaan:(

Anonyymi kirjoitti...

Ja TAAS niin ihania kuvia :)
Toi toinen hyppykuva on ihan mahdoton...

Kävin tuolla seropifoorumissa lisäilemässä tuon kesän vaelluksen, toivottavasti teille sopii jompi kumpi viikonloppu :) Olis niin kiva nähdä taas!

Tinkalta terkut Remulle!

Anonyymi kirjoitti...

Hanna ja Tinka:
Joo, me tullaan mukaan!!