tiistai 24. helmikuuta 2009

Viikon koirakuva: Taiteellinen

Tällä viikolla koirakuvahaasteen aiheena on taiteellinen. Vähäks mua taas harmitti, että mä oon esitellyt mun taiteellisimpia puoliani täällä blogissa JO AIKAISEMMIN! Mähän oon muun muassa osallistunut taiteellisiin valokuvauskilpailuihin, esittänyt mun personmanssitaidetta, ja viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä, mun lempiharrastusta eli kämpän uudelleen sisustamista.

Mut sit mä keksin, että mä en olekaan kertonut teille, kuinka kultturelli mä loppujen lopuksi olenkaan! Mä olen nimittäin käynyt tuolla Helsingin sityssä ihan Taiteiden yössä kuuntelemassa jazzia, kattomassa erinäköisiä esityksiä, syömässä eväitä ja muuta. Mä laitan tähän muutaman kuvan musta ja Minjasta Taiteiden yössä vuonna 2008. Minja on semmonen ihmistyttö, joka asuu täälla aika lähellä, ja me käydään aika usein siellä kyläluutailemassa mamin kanssa. Huomatkaa mun pyhäkaulapanta, jonka annajaville *häntä heiluu* on tuonut ihan Irlannista asti!


7 kommenttia:

Elina kirjoitti...

No niin, löytyipä tästäkin haasteesta koira, joka on Varsin Kulturelli Tapaus! Kovin moni hurtta ei varmaankaan ole ollut tuollaisessa tapahtumassa :)

Anonyymi kirjoitti...

Aika hauska sattuma toi ihmistytön nimi, kun se on sama ku sillä, joka asuu tai asu meillä viä vähän aikaa sitten ja joka sen mun näköispatsaanki väsäs :o
Sä oot kyllä osallistunu ihan sairaasti kaikenlaisiin tapahtumiin ja mä ooon vaan palloillu näillä samoilla nurkilla..mitä ny joskus oon käyny Teivon raviradalla koirakoulussa ja sit koirapuistoissa ja koirapäivillä ja sit oon käyny kattomassa jotain mummoo jossain senioritalossa :o
Mutta noi ny ei oo mitään verrattuna sun noihin kulttuuritapahtumiin..

Vitsit, että mä järkytyn joka kerta, kun käyn täällä sun sivuilla ja nään sun kuvia...siis miten sä voitkin olla niin sairaasti mun näkönen :o

Anonyymi kirjoitti...

Elina ja Jade:
Kyllä siellä tuli aika monta koiraa vastaan silloin. Sinne vois seuraavana vuonna vaikka järjestää jotain just koirille sopivaa taidemuotoa, kuten vaikka pallosommitelma tai jotain;)

Topi:
Joo, mami raahaa mua aina joka paikkaan. Mä oon aina sen mukana, jos vaan mitenkään mahdollista. Mami on tehnyt sitä mulle pennusta asti, joten oon tottunut ihmisvilinään ja matkustamiseen erinäisillä kulkuvälineillä. Se yrittää myös parhaansa mukaan viedä mua metsälenkeille ja noin, mutta en mä siinä määrin pääse kuin sä. Se tulee kyllä muuttumaan vähän parempaan suuntaan, kun muutetaan kuukauden päästä, mutta ei me (vielä) muuteta landelle. Se on kuulemma vasta mamin haaveissa/suunnitelmissa.

Anonyymi kirjoitti...

Varmaan aika jänskää olla tollasessa tapahtumassa mukana, mä en oo yhtään varma uskaltaisko mun porukat viedä mua lähellekkään.. Mä en kuulemma oo oikein "sopiva", vaikk kyl mä omasta mielstäni sovin joka paikkaan ihan hyvin.

Anonyymi kirjoitti...

Roni: Harjoitus tekee mestarin. Ja jos sä luotat, että sun ihmiset hoitaa homman, jos sua jännittää niin sit voi turvallisin mielin mennä. Se voi olla hauskaa pällistellä muiden touhuja, kun tietää, että mami vahtii;)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä nää Remu-Petteri oot palijon taiteellisempi ja kultturellimpi tappaus ku me! Ei me vaan täälä maalla mistään taiteitten öistä tiijetä?! T. Kolome Hirmua

Anonyymi kirjoitti...

Pamu & Hirmut:
No, mami on tommonen, että se raahaa mua joka paikkaan - paitsi koulutuskentälle;) Ne teidän kuvat oli tosi hienoja! Mä en osais edes tehdä tommosia..