sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Kahlailemassa

Tänään mä oon käynyt tutustumassa ja vähän maistamassakin merta ja merivettä tulevia kesän uintireissuja nenälläpitäen.


Merihän on semmoinen paikka, missä on paljon vettä vähän samaan tapaan kuin Vääksyn järvessä tai Hyvinkään koirauimalassa, mutta paljon enemmän!


Se myös maistuu ihan erilaiselta. Mami sanoi, ettei sitä saa juoda, kun masu voi tulla muuten pipiksi.


Parasta meressä on tietty, että sieltä voi löytää TOSI ISOJA keppejä!


Vaikka mä diggaankin keppejä eniten maailmassa niin merellä huutavat lokit,


ja muut öttimöntiäiset voivat kanssa olla aika jänniä.


Sieltä voi löytää myös hyvänoloisia pienempiä keppejä.


Kotimatkalla jo.

Tähän lopuks vielä live-materiaalia:

5 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Ai säkin kävit eilen kahlailemassa meressä. Mäkin kävin eilen ensimmäistä kertaa tänä keväänä kastelemassa tassuni mereen, oli vähän kylmempää vettä kuin siellä hyvinkään kylpylässä.

Aurinkoisin tassutuksin, Usva.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat kotoiset maisemat..:)

T.A-T

Topi kirjoitti...

Pikkusen kateus nostaa mulla päätään, kun en uskalla tollain rennosti mennä veteen tutkaileen, kun mulla on se trauma ;)
Aika kova veden läiske kuuluu tossa videossa, kun astelet siä, ku kotonas ;)

Hanna kirjoitti...

Hei Remu -
sulla on tainnut olla hieno kahlailureissu :)

On ihanaa kun on taas kevät ja pääsee kahlailemaan - munkin lempihommaa, vaikken kokonaan uskaltaudukaan uimaan.

T:Tinka

Remu Petteri kirjoitti...

Usva:
Mun mielestä merivesi on just sopivaa;)

Anonyymi Anna:
Tulkaa jo kotiin!

Topi:
Te voisitte mamis kaa vähän harjoitella - pallon hakua ja noin?

Tinka:
Mä kyl uin Hyvinkään koirauimalassa, mutta muuten mäkin vain kahlailen. Sorsien perään voisin kyl muutaman vedonkin ottaa, mut mun hihna ei riitä..