perjantai 10. huhtikuuta 2009

Uusi koti - koiratarhat katsastamassa

Toissapäivänä me päätettiin mamin kaa vihdoinkin käydä tsekkaamassa yks paikallisista koiratarhoista. Siel ei ollu ketään muuta kuin mä ja se oli muutenkin aika tylsä paikka.

Ekaksi mä tietty haistelin ja merkkailin ahkerasti:




Sit mä kävin vinkumas vähän mamin jaloissa, että mulla on tylsää. Mut sitten sinne tuli niitä poikii leikkii sotaa! Seurasin niiden touhuja silmätarkkana. Yks sanoi, että "Hei koira! Milloinkohan mä olen viimeks nähnyt eläimii?!" Mut lopulta nekin lähti *snirf*:


Sit mä yritin kaivaa ajan kuluks vähän kuoppaa:


Onneks mä lopulta löysin sieltä semmoisen pallon, jolla mä jaksoin vähän aikaa leikkiä:




Mut se oli silti aika tylsä paikka, ja kun mä kävin mamin jaloissa taas vähän osoittamassa mieltä, me lähettiin jatkaa matkaa. Kotiin, sano mami, mut kaikkea muuta! Me hortoiltiin siel pitkin kyliä ja metsiä ja päädyttiin vahingossa toiselle koiratarhalle! Siel oli kaks tyttöhauvaa, joitten kanssa mä leikin sit jonkun aikaa. Mami unohti ottaa kuvia, kun se juorus sen tädin kanssa siellä. No, sit mami sanoi taas, että lähetään kaupan kautta kotiin. Ja kaikkea kanssa. Me hortoiltiin taas pitkin kyliä ja kujia siellä. Mami rupes näyttää jo tosi epätoivoiselta ja mä jouduin suurinpiirtein raahaamaan sitä yhes vaihees. Lopulta me päädyttiin sinne, missä ne pojat leikkii sotaa joka päivä. Mami meinas rupee pillittää, mut kun mä vähän sitä rohkaisin niin jatkettiin taas matkaa. Lopulta löydettiin bussipysäkki, josta meni bussi aika lähelle meidän kotia ja me mentiin siihen ja päädyttiin lopulta onnellisesti kaupan kautta kotiin. Mä nukuin koko illan!

2 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Voi reppanaa, mun kävi sua sääliks, kun jouduit yksin palloileen tua tarhassa :(
Toi sun eka video on aika hauska, kun meet siinä niin vauhdikkaasti..tais olla hepulikohtaus meneillään :)
Miks sun mami meinas alkaa pillittään...Olitteks te sen mielestä muka eksyksissä vai :o
Eikse tajua, ettei koirat koskaan eksy, olis vaan luottanuu sun suuntavaistoon :)
Sulla ainakin tais olla lopulta kiva reissu, kun hortoilitte pitkin poikin ties missä ja, kun pääsit pois sieltä tylsästä koiratarhasta :)

Remu Petteri kirjoitti...

Topi:
Mami meinas rupee pillittää, kun se ei meinannut enää jaksaa kävellä..:)