keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Mamille enkeli

Tänä aamuna mami ei millään meinannut herätä. Mä olin ollut hereillä jo vaik kuinka kauan ja se ei vaan noussut ylös. Mä en meinannut hennota herättää sitä, mut sit mä keksin tollasille tytöille sopivan herätyskeinon.

Mä kävin hakee joulukorttipöydältä yhden kortin, mihin oli liimattu huopaenkeli. Mä irrotin enkelin varovaisesti ja vein sen mamin tyynyn viereen. Sit mä sanoin hennon piip, ja mami heräs! Ei se ollu mulle yhtään kärttyisä, kun tommosen lahjan sai heti aamutuimaan!


Hyvää Uutta Vuotta 2009!!



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Multa on jääny joululomalla ollessani kokonaan huomaamatta tää sun enkelitemppus ja vasta nyt huomasin sen, kun kävin kattomas, että joks sä oot laittanu n iitä joulukuvia...
Miten ihmeessä sä sait sen enkelin siitä kortista irti niin ettei se menny rikki :o
Tosi hellyttävä herätyskeino ei kai tollasesta kukaan voi vihanen ollakaan :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä otin sen enkelin sillai tosi varovaisesti irti etuhampailla. Kyl toi kortti vähän rypisty, mut mami ei ollut siitäkään vihainen :)