keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Keppiä heittämässä

Me käytiin äsken mamin kaa vähän heittämässä keppiä. Mähän osaan tuoda sen kepin hienosti mamille, joten se juoksutti mua oikein kunnolla.

Mä löysin eka tämmöisen hyvänoloisen kepin, joka vois soveltuu myös heittämiseen.


Mut ei se sit lentänyt kovinkaan pitkälle.


Mut muuten se oli tosi hyvä keppi!


Sit mä löysin tämmösen vielä paremman kepin ja menin näyttää sitä heti mamille.


Se lensikin jo paljon pitemmälle!


Tässä mä tuon sitä takas mamille.


Ja tässä mä taas haen sitä.


Ja tuon.


Ja haen.


Ja tuon.


Ja haen.


Ja tuon - ainakin melkein.


Mun mielestä tähän väliin sopis pieni tauko.


Tää on aika TÄYDELLINEN keppi!


Mut sit mulle riitti. (Tuli pissahätä).

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heh, toi oli hauskaa, kun sä haet ja tuot sitä keppiä monta kertaa :D
Ja sit, ku susta näkyy vaan pieni piste, ku meet hakeen sitä keppiä..taitaa sun mami oola hyvä heittään pitkälle :)
Mä en oo oppinu vielä tota, että niitä keppejä voi luovuttaa noille ihmisillekki, kun mä aina luulen, että ne yrittää ryöstää ne multa ja juoksen karkuun keppeineni ;)
Aika hyvännäkösen kepin olitki muuten löytäny, paitsi toi eka keppi oli kyllä aika heikko versio...ainaki ulkonäkönsä puolesta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Topi:
Mun mami pelaa pesäpalloa niin se on aika hyvä heittää tytöks ;) Tosin kamera valehtelee, ei se oikeesti heittänyt NOIN pitkälle :D

Annajaville petti mulle noutamisen sillo, ku mami oli uklomailla. Ne istu vaan laiskana sohvalla ja mun piti viedä pallo niille käteen, jotta ne heittäis sitä :D Sillai mä opin, että on ihan hyvä viedä leluja mamillekin.

Joo, toi eka keppi soveltu selkeesti paremmin riepotteluun ja sit toi toinen heittämiseen ;)

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka ihana kuvasarja
kepinheittelytuokiosta.

Hauskaa on ollut :)

Tinka väliin kanssa innostuu ja silloin on meno aika hurjaa - melkein niinkuin pallon kanssa!

Rapsutukset Remulle.

Anonyymi kirjoitti...

No nyt se heitti mut anonyymiksi tää tyhmä kone !!!
Äsken asialla olivat siis Hanna ja Tinka :)