tiistai 17. helmikuuta 2009

Viikon koirakuva: Tosiystävät

Tällä viikolla koirakuvahaasteen aiheena on tosiystävät. Mähän olen esitellyt Sakun, mun likkakavereita ja koiratarhakavereita täällä mun blogissa jo aikaisemmin, mutta yks mun kaveri on esittelemättä nimittäin Urho Petteri. Urho on lapinkoira ja se on vähän mua nuorempi. Se asuu aika kaukana ja me nähdään tosi harvoin, joku pari kertaa vuodessa. Joka kerta, kun me nähdään, meidän pitää eka selvittää, kuka olikaan pomo eli MÄ, mut sitten kun se on selvitetty, me ollaan taas parhaat kaverit. Tässä on meistä kaverikuva:



Urho Petteri saa muuten pian oman pikkuveljen! Sen nimeksi tulee Tauno Einari. Vähäks mä oon kade! Mami on kyl sanonut, että kyllä mäkin saan joskus oman pikkuveljen. Sen nimeks tulee Into. Toinen nimi on vielä mietinnän alla. Sit me ollaan Inton kanssa tosiystävät! (Kunhan eka selvitetään, kuka on pomo).

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä sinusta tulee varmaan oikein hyvä isoveli sille Intolle (kunhan ensin olette selvittäneet kuka on pomo eli SÄ!) =)

Anonyymi kirjoitti...

Hieno kuva :)
Ootte niin tyytyväisen näkösiä tossa päät yhdessä :)
Aika hyvä sattuma, että teillä on samat toiset nimet..
Aika pitkään se sun mami vetkuttelee sitä sun pikkuveliasiaa...sano sille, että alkaa laittaa pyörät pyörimään ja nopeesti :)

Anonyymi kirjoitti...

Tauno Einari?! Hih! 8oD

Ootte te tosiaan tuon Urhon kans hirmu samannäköisiä. Kummallakin nuo hauskat "piilosilmätkin" tuossa silmien yläpuolella. Ja tietysti söötti ja poikamainen tosiystävä-hymy. Se kruunaa kuvan!

Anonyymi kirjoitti...

Manta, Pontus ja emäntä:
Nii, sitä mäkin oon sanonut mamille;)

Topi:
Urho sain ton toisen nimen annaltajavilleltä eli mun mukaan:D Urho on Villen mamin hauva.

Me odotellaan nyt, josko mä saisin ihan OIKEEN pikkuveljen, kun Nella-emo oli kuulemma ollut taas karkuteillä. Jos ei niin sit me mietitään asiaa kuulemma uudestaan vuoden päästä.. :(

Paula & Hirmut:
Mua luultiin pentuna porokoiraksi. Mamilta tultiin kysyy, että mistä kennelistä tulee noin luppakorvaisia porokoiria:D

Hanna kirjoitti...

Tildakin odottaa, koska se saisi oikean pikkusiskon, kun sen mielestä toi pikkuveli-Pupu on välistä tylsä, eikä hevosetkaan ymmärrä tallilla sen leikkiinkutsuja.. Tildankin pikkusiskon nimi on jo valittu ja siitä tulee Vega - kunhan löydetään oma paikka, niin sitten Tilda vasta alkaakin odottamaan pikkusiskoa, kun sille on luvattu sellainen sitten kun on oma talo :)

Mutta kyllä olette söpöjä Urhon kanssa!