lauantai 14. helmikuuta 2009

Uimassa

Mä oon ollu tänään uimassa! En, en avannossa sentään vaan Hyvinkään koirakylpylässä :D Manikyyrin ja föönauksen jätin välistä, mutta altaaseen mami mut pakotti.

Tässä mä viel odottelen omaa vuoroani, kun mun kamut on jo siel altaalla:


Kun mä pääsin sinne altaanpuolelle odottelee, että se opetäti tulee näyttää meille, miten tää homma toimii niin mun oli pakko kurkistaa altaan reunan yli. Vitsit, että mua jännitti:


Mut oli siel muitakin mamoilijoita kuin mä:


Tässä mä jo porskutan! Mami sanoi, et mun silmät näytti siltä, että ne pullistuu kohta päästä.. No, arvaa jännittikö mua, kun toi opetäti vaan veti mut tonne veteen ja anto mun vaan räpistellä paikallaan kunnes sain vähän järkee päähän ja päästi mut sit uimaan mamin luo:


Joo, mä tiedän, että mä näytän surkeelta, mutta sit kun mä hiffasin, mistä tässä on kysymys niin kyl se uiminen oli ihan kivaa:


Huh huh. Kotiinpäin lähtö. Mä olin ihan litimärkä ja ulkona oli tosi kylmä. Mami yritti tosiaan föönaa mua, mut en mä suostunut:


Olipa taas kiva tulla kotiin. Menin heti nukkuu tohon mun nojatuoliin ja mami peitteli mut, kun se pelkäs, että mä vilustun:

7 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Hah, Tilda varmaan murjottais viikon, jos mä veisin sen kylpylään uimaan :DD

Anonyymi kirjoitti...

Siis mitä se sun mami oikein meinas, ku vei sut tollaseen paikkaan :o
Onneks mä oon tehny jo heti pienenä mamille selväks, että mua ei tarvi yrittää saada veteen ;)
Tonkin ymmärrän oikein hyvin, ettet halunnu sitä föönausta..johan se äänikin on ihan hirvee, melkein yhtä kauhee, ku imurissa :o
Mutta kyllä mun täytyy tunnustaa, vaikka se katkeralta tuntuuki, että sä oot ehkä hitusen mua rohkeempi ;)
Tossa, ku aloin tota sun juttua lukeen niin olin varma, että sä et olis vilkassukkaan sinne altaaseen päin, saati, että olisit menny uimaan, mutta voit arvata, että mun hämmästys oli sanoinkuvaamaton, kun näin sut tua polskimassa :o

Anonyymi kirjoitti...

Tilda, pupu ja emäntä:
Mä murjottaisin varmaan viikon, jos mami veis mut kattoo hevosia;) Etkö sä tykkää uimisesta? Mä tykkäsin sit, kun mut sinne altaaseen oli tyrkätty:D

Topi:
Joo, mamilla on noita ihme ideoita ja sit se raahaa mua mitä kummallisimpiin paikkoihin. Ei tossa mulle annettu oikeen mitään vaihtoehtoja vaan altaaseen oli mentävä. Ei se sit ollu niin kauheeta, kun siel viimein oli. Kyl mä pienenä uin, mut oon näin isompana tyytynyt vain kahlailuun. Muistu kyllä heti mieleen, miten tota koiraa uitiin.

En mä pelkää imuria. Enkä föönin ääntäkään. Mun on vaan jostain syystä aina pakko tunkee mun naama siihen puhaltavaan ilmaan, vaikka en siitä tykkää:0

Anonyymi kirjoitti...

Ihana varsinkin toi vika kuva, jossa olet peiteltynä. Ehkä mekin Pandan kanssa tullaan joku kerta mukaan sinne kylpylään.

Anonyymi kirjoitti...

Satu-täti:
Mä kuulinkin jo mamilta, että te ootte tulossa:) Vähäks jänskää! Naapurin Stitchkin tulee!

Anonyymi kirjoitti...

No voi vitsi! Mähän tykkäisin tosta pulikoinnista, mut mäkin inhoon vöönii. Hyvä, että sun mami tajus ton peittelyn tärkeyden. Oli varmaan ihqu olo koko jutun jälkeen - ainaskin näytät siltä. Sun broidis on vähän mun kamu muuten. Vaikka mä oon kyllä ihan avoin muihinkin suuntiin...

Tiina kirjoitti...

Remu! Miten niin murjottaisit jos sut vietäis katsomaan hevosia?! Meinaatko, että sun mami ei päästäis sua selkään vaan joutuisit vaan kattoo ja sit tulis paha mieli?