tiistai 10. helmikuuta 2009

Viikon koirakuva: Girlpoweria ja machoenergiaa!!!!

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on girlpoweria ja machoenergiaa. Mä en oikeen tajunnut tota aihetta, mut mami sit selitti mulle mitä noi machot esimerkiks on.

Machot on semmoisia poikia, jotka ajattelee olevansa hirveän komeita.


Ne on myös aikamoisia tappelupukareita,


koska sillai ne kuvittelee saavansa kaikki tytöt pussailee niitä.


Saattaa ne tuoda tyttöjä yökyläänkin, vaikka mami ois kieltäny.


Jotku machot myös polttaa putakkaa, koska ne luulee sillo näyttävänsä viksuilta.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tyypillinen mieäs, hurmaa naisia tuollaislla suurilla ruskeilla silmillä, rähisee toisille mieähille ja ego on niin macho. Tuossa tuolikuvassa et muuten voisi solmummassa olla.. :-) Mutta hauskaahan elämässä pitää ollakkin! ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Ai sä vasta ajattelet olevas komee..mä en enää ajattele, kun tiedän olevani ;)
Vaikka kyllä noi sun kuvas todistaa, että ot sä aika macho, kun likat tunkee suuhun ja jopa sänkyys asti :o
Se on muuten tupakkaa, eikä putakkaa :D Ja mä tiä, että siitä voi tulla aika pahasti kipeeks...
Mutta ootkos niin macho, että oot juonu alkkista ;)

Mari kirjoitti...

Eihän tuota yksinkertaisesti voi vastustaa...

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on sulle tunnustus, kun sain taas yhen, vaikka en yleensä niitä jakele eteenpäin, mutta mun matsoveljelleni haluan sellasen antaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Macho, macho, machoman! :D Kyllä sulla on kaikki machomiehen elkeet hallussa: on tyttöjä joka varpaalle, tupakka rennosti suupielessä ja tietty... machomiehen viileän hallittu ulkokuori! ;-b

Anonyymi kirjoitti...

Ruusu ja Roosa:
Joo noit likkoi vaan lakoo mun tassujen juureen;) Mä tappelin eilen yhden suurnausterin kaa koiratarhassa ja mami sanoi, et me ei enää mennä sinne, kun mä en kuulemma sais omia niitä tyttöjä siellä ja tapella poikien kaa..

Topi:
Oonhan mä komee, mut tossa mä vähän niinku määrittelin machoja yleensä. Ei ne kaikki oo komeita, vaik ne niin luulis.

Mä en tykkää alkomahoolista. Enkä mä oikeesti polta putakkaakaan. Mami sanoo, et mä oon liian nuori ja et muutenkin mä voisin jatkaa tällä streittarilinjalla sit isonakin;)

Joo, kyl mä tiedän, et se on tupakka eikä putakka, mut mami sanoo aina mulle, että se menee nyt putakalle niin mä käytän sitä samaa sanaa kuin mamikin.

Kiitos hirveesti tuosta tunnustuksesta! Me laitetaan se tänne blogiin mamin kaa illemmalla, kun nyt sil on hirvee kiire töihin ja mua nukuttaa.

Mari:
Ei ni:) Mäkin tuun vierailee sun blogiin tänään, mut nyt mun pitää mennä nkosille.

Pamu ja Hirmut:
Joo, mä OON kool niinku noi mun amerikankokkerspanieli-kaverit Snooby ja Jekku sanoo;)

Hanna kirjoitti...

Hihii, Tipukin on päässyt mukaan häpeilemättömän siveettömästi sinne yhteiselle sängylle :D

Anonyymi kirjoitti...

Tilda, Pupu ja emäntä:
Paitsi Tilda tais pussailla enemmän mun mamia kuin mua :(