tiistai 3. helmikuuta 2009

Viikon koirakuva: Sininen hetki

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on sininen hetki. Mä en ihan löytänyt sopivia kuvia tuolta mun arkistosta, mutta mä laitan tähän muutaman kuvan parin viikon takaselta landereissulta jossain Jyskäkylän lähellä. Mä sain olla siel irti, ja mähän otin siitä kaiken irti! Kuvia on vaan muutama just sen takia, etten mä oikeen viihtynyt noiden ihmisten seurassa vaan lähdin seikkailee metsiin ja metsästää myyriä. Tsekatkaa nää vauhtikuvat ja olkaa sinisiä kateudesta!



Kuvista iso kiitos näätä-tädille!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No ainakin mun mielestä noi kuvat sopii oikein hyvin aiheeseen, kun onhan ne tollasia vaaleensinisiä :)
Et muuten vois enää ilosemmalta näyttää :)
Tossa isommassa kuvassaki näytät siltä, ku naurasit koko suun leveydeltä :)
Mitenkäs se takasin tuleminen sitten..olikko kauanki reissussa ja entäs sun mami..montako nenäliinaa se oli kastellu?

Määkin oon saanu nyt olla jotain 3kk:tta irrallani 1-2 tuntia joka päivä, mutta en ihan missä tahansa, vaan mami raahaa mut johkin hevon kuuseen, missä mä sit päästelen ja joskus mun seikkailut on hiukan venähtäny ja arvaat varmaan missä mielentilassa mun mami on sillon ;)

Anonyymi kirjoitti...

Alimmassa kuvassa taidetaan rikkoa nopeusrajoituksia jäällä! :-) Hienoja kuvia.

Anonyymi kirjoitti...

Topi: No, en mä karannut pitkälle, joku pari sataa metrii. Siel yhes paikas oli paljon myyriä ja mä viihdyin siel aika hyvin. Mami tuli välil kattoo, oonko mä viel tallella ja välillä vei mut takas mökille. Kyl mä kerran lähdi vahingossa seuraa yhtä tietä, mut mami jäljitti mut ja löys mut sit sieltä. Mä olin just tajunnut, että olin lähtenyt väärään suuntaan ja olin tosi iloinen, kun kuulin mamin huhuilut.

Mäkin saan olla paljon irti, mut koirapuistoissa. Toi meidän koirapuisto on tosi iso ja siel on aina kavereita. Kohta me lähdetään kyl bussilla koirarehveille tonne Helsingin puolelle.

Ruusu ja Roosa:
Joo, mami vaan huokaili, että olisinpa mä juossut tolla tavalla Seropisäntäilyissä. Mä oli niis kisois 3. hitain, kun en oikein tajunnut sitä jujua: http://remupetteri.blogspot.com/2008/11/viikon-koirakuva-vauhti.html

Anonyymi kirjoitti...

Sä se oot Remu hoksannut, mikä idea sinisissä hetkissä on. Kun äippä zoomailee kamerallaan niitä sinisiä hetkiä, jokainen järkevä ja fiksu koira ottaa välittömästi ritolat! Mikäs sen kauniimpaa kuin taustalla talvi-illan sininen lumi ja horisontissa karkaavan koiran ja sen perässä juoksevan emännän silhuetit. XD

Anonyymi kirjoitti...

Paula ja Hirmut:
Kaikista kivointa oli säikytellä mamia ja käydä pöllimässä jääkokkareita just avatun avannon laidalta. Sillä sai kaikki kolme ihmistä kirkumaan :D Oli siin joku lauta päällä, joten en mä ois siihen tippunut, mut noi ihmiset tuntuu olevan vähän hermoheikkoja.

Anonyymi kirjoitti...

Voi mikä vauhtikuva :)

Aina näitä sinun ihania kuvia käyn katselemassa - niin haastoimpa Remunkin mukaan hauskaan kuvahaasteeseen.

Käy bongaamassa meidän blogista.

Rapsutukset Remulle Tinkalta :)

Anonyymi kirjoitti...

Bongattu ja haaste otettu vastaan!

Anonyymi kirjoitti...

Manta ja Pontus on ainakin ihan SINISIÄ kateudesta!