keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Mä täytän tänään 2 vuotta!

Mul on tänään 2v synttärit! Me kyl juhlistettiin niitä jo tos viikonloppuna uintireissulla. Synttärilahjaks mä sain ison luun ja myöhemmin uudet valjaat. Mä haluisin punaiset, mut saa nähdä löytääks mami semmosia just ku mä haluisin.



Mut teki mami mulle synttärikakunkin!


Mä en ollu eka ihan varma, että mikä se oikeen on,




mut kyl mä sitä sit uskalsin maistaa.


Kynttilät olivat erityisen hyviä!


Hyvää 2v Synttäriä Nalle, Topi, Rocky, Lucky, Mimmi ja Okku!!

Ja myöhästyneet 1v Synttärionnittelut mun pikkuveljelle Ronille!!

5 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Onneks olkoon broidi! Ollaan nyt sit isoja miehiä, kun mami sano, että kahden vanhat on jo melkein aikusia ja niitten pitäis osata käyttäytyä sillain hillitysti eikä ryntäillä pää kolmantena jalkana;)
Herkullisen näkönen toi sun lahjaks saama luu ja iso :)
Tuolla taustalla näkyy samanlainen pehmopossu, ku mullaki oli, mutta mun possu kuoli jo nuorena :(
Sun kakku näyttää melkeinpä vielä herkullisemmalta, ku mun kakkuni ja varmaan siks, ku tosta kuorrutuksen määrästä ei oo kitsasteltu :D
Onks toi jugurttia ja söikkö koko kakun, ku oot pikkusen epäilevän näkösenä tossa?
Siis haluakko sää oikeesti punaset valjaat, sehän on likkojen väri :o
Vaikka on mullaki uudet valjaat ja nekin on jokku viininpunaset vai oliks ne lilat, mutta en oo laittanu niitä päälleni, ku mua hävettää, että mun kamut alkaa haukkuun mua neidiks :(

Remu Petteri kirjoitti...

Topi:
Joo, munkin mami kokoajan viljelee, että mä oon iso poika jo, kun se toruu mua.

Se luu saa mun alkukantaiset vaistot heräämään. Mä kanniskelen sitä pitkin kämppään ja yritän löytää sopivaa piiloa, johon sen vois jättää muhevoitumaan.

Ai sullakin on tollanen possu. Aikaisemmin mä sain leikkiä sillä vaan täällä annallajavillellä, mut nyt kun me asutaan täällä mä saan leikkiä sillä joka päivä!

En mä syönyt sitä kakkua ihan kokonaan. Mä en tykännyt siitä "hanhenmaksapateesta" hirveesti ja se mansikkahöttö siinä päällä oli aivan liian makeeta mun makuun. Mä muutenkin oon paastolla nyt, kun mua vähän jännittää tää muutto.

Toi ajatus, että punainen on likkojen väri, on ihan hassu. Punanenhan on tosi tyylikäs mustaa vastaan. Mun mamin isikin on aina ihan pöyristynyt, jos mami on ostanut mulle vaikka oranssin hihnan. Värit on kivoja!

Tiina kirjoitti...

Pikkuisen myöhästyneet synttärionnittelut Remulle!! Ja onnea teille molemmille uuden kodin johdosta!

Hanna ja Tinka kirjoitti...

Myöhästyneet synttärionnittelut
Remulle :)
T:Tinka ja Hanna

Remu Petteri kirjoitti...

Tiina, Hanna ja Tinka:
Kiitos onnitteluista!