sunnuntai 21. joulukuuta 2008

Herkkujen täyteistä Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2009 kaikille hauvoille perheineen ja muillekin mun kavereille!

- Tontun turma -

Suuret kiitokset kaikille mua äänestäneille, ja isot onnittelut voittajille ja muillekin ääniharaville - tai oikeestaan kaikille osallistuneille Jouluisessa seropivalkokuvakilpailussa!!!

Erityisonnittelut Topille hienosta hopeasta!!!!

Mä en päässyt sijoituksille, mutta sain kisan järjestäjältä kunniamaininnan *ylpee*:

"Erilaisesta ja humoristisesta toteutuksesta" seropi, joka kilpaili numerolla 1.
Kun katsoo kilpailukuvia niin huomaa, että seitsemän koiraa kahdestatoista on puettu tonttulakkiin, joten numerolla 1 kilpaillut seropi erottuu hauskalla tavalla kuvien joukosta, koska kuvaan on otettu aivan erilainen ajatus jouluisuudesta, ehdottomasti Kunniamaininnan arvoinen idea !

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon ihan samaa mieltä, ku mitä tossa sun saamassa kunniamaininassa sanotaan perusteiks..siis sun kuva on tosi humoristinen ja me on me sille kyllä naurettukin :)
Mun oma sijotus tuli mulle täytenä yllätyksenä ja, kun katoin siitä vierskirjasta, ketkä mua oli äänestäny niin en tuntenu juuri ketään :o

Hyvää Joulua sulle ja sun mamille!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Topi :)

Mun mielestä sun kuva oli tosi hieno! Sun iloinen ilme ja ne kimalteet sai mut tosi hyvälle tuulelle.

Ja hyvää Joulua teillekin sinne koko perheelle!

Anonyymi kirjoitti...

Moikkis Remu ja onnea hienosta valokuvakilpailu tuloksesta :)

Kunniamaininta on huippujuttu :)

Hyvää Joulua sulle ja emännälle.

T:Tinka

Anonyymi kirjoitti...

Onnea kunniamaininnasta Remu-Petteri ja hyvää joulua sulle ja mamille!T:Una ja sen mami

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Tinka ja Una! *ylpee*