perjantai 5. joulukuuta 2008

Jouluinen seropi-valokuvauskilpailu

Moi kaikki!



Mul ois teille ehdotus. Tulkaa mukaan tähän leikkimieliseen jouluiseen valokuvauskilpailuun: http://koti.terrieri.net/seropijoulukisa/

Mä lähetin jo oman kuvani. Laitan sen sit tänne, kun kilpailu on ohi. Siel ei kuulemma vielä ole kovin montaa kuvaa, ja mua jänskättää, ettei koko kilpailua järkätä, jos ei tuu vähintään kymmentä kuvaa.

Eli kaikki seropit, tonttulakki päähän ja mamille kamera käteen!



Toivoo Remu joulutonttu

Post scriptum: Tän jutun otsikko on suora linkki kilpailun kotisivulle.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä juttu, että säkin laitoit ton ilmotuksen tosta valokuvauskisasta tänne sunkin sivuille, että saatais edes se 10 osallistujaa täyteen...
Mikshän koiranomistajat oon niin laiskasti liikkeellä täs asias, kun toi sama tyyppi järkkää jonku hamsterikisankin ja siihen on tullu jo ihan hirveesti valokuvia :o

Tiäkkö, että mä olin karkureissulla tänään, kun olin vapaana lenkillä ja sit näin jäniksen ja sit mua vietiin ja mamim etti ja huuteli mua itku kurkussa ainaki tunnin pitkin mettiä...
Sit kun se tulitietä pitkin kotiin surun murtamana niin se huomas mun jäljet siinä tien reunassa, kun olin tullu kotiin jo paljon ennen mamia ;)
Se oli siitäki ihan kauhuissaan, kun olin siinä maantiellä kävelly, niinku en muka osais, mutta mami kerto, että se ajatteliki lähinnä niitä autoja, joita siinä menee ja kun mä oon viä semmonen, että ainakin hihnassa ollessani alan hyppiin, kun auto menee ohi :o

Anonyymi kirjoitti...

Siis sun mami ei tajunnut odottaa siinä paikallaan, kunnes oisit hoitanut homman ja tullut takaisin?! Noi ihmiset on kyl niin epäluotettavia. Rupeavat ihan vauhkoiks, jos ottaa ohjat vähäks aikaa omiin käsiin, ja sit ne käyttäytyy just tollai pöllösti, et lähtee ryntäilee johonki mettää ja vielä pahimmassa tapauksessa eksyvät sinne ;)

Munki mami on kans just tommonen ku sunkin mami. Se näkee usein pahoja unia, jossa mä jään auton alle ja sit se rupee keskellä yötä kesken mun unien halailee mua. Ihmiset.. Semmosii nynnyjä välillä.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana tonttu ja tontun tonttutyyny :)

Terkut Tinkalta ja Hannalta Remulle!

Anonyymi kirjoitti...

Uii, mun pitää nyt sanoo mamille, että lataa sen kameransa ja laittaa mulle tonttulakin. Kyl mäkin haluun edes johonkin kilpailuun..

Anonyymi kirjoitti...

Tinka:
:)

Una:
Joo, osallistu säkin!