lauantai 6. joulukuuta 2008

Itsenäisyyspäivän koirapuistoilu

Tänään olikin jännä päivä. Mami ei heti aamulla ylös noustuaan lähtenyt viemään mua ulos vaan sano, että mun pitää jatkaa unia, joten tiesin heti, että tänään lähdetään taas reissuun. Mä olin aika kuitti eilisten kyläluutailujen jäljiltä, joten mä jäin ihan mielellään vielä vähäksaikaa sänkyyn köllöttelemään. Lyhyiden torkkujen jälkeen mä vääntäydyin olkkarin puolelle töllää mamia, missä se joi aamuteetä. No, koska me mennään?! Aika pian me kyl sit lähdettiin, ja päädyttiin autokyydillä tämmöiseen paikkaan, missä oli paljon koiria ja mä sain juosta vapaana tuntitolkulla. Kuvat puhukoon puolestaan:











2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hetihän sullaki on noita kavereita ympärilläs, kun meet koirapuiston portista sisään :)
Saikko jotaiin sakinhivutusta vai mitä toi jengi sun kimpussas puuhaa :o
Tuliko sun mami apuun, kun toi jengi rääkkäs sua?
Mtäs toi viimenen kuva tarkottaa, kun tota yhtä kummalisen kuonon omaavaa tyyppiä ajatte oikein porukalla takaa :o
Siellä näky muutama muukin suunnilleen samoin värein varustettu koiruuskin olleen mukana, kuin säkin :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä tykkään tosi rankoista leikeistä, ja monesti oon itte tommonen jengikiusaaja ;) Ei mul ollu paniikkia. Mä meen mamin luo sillo, kun muo pelottaa.

No toi kaunisnenäinen tyttö haisi tosi mielenkiintoiselle ja me yritettiin selvittää, mikä neiti on naisiaan ;) Tosin se on kuulemma leikattu niin kuin toi mustavalkoinen tyttökin, joka oli yhtä ihastunut tohon nenätyttöön kuin muutama meistä pojistakin..