lauantai 6. joulukuuta 2008

Kyläluutailemassa

Mulle on tapahtunut tässä viimeaikoina taas vaikka mitä! Eilen illalla me käytiin mamin kanssa kyläluutailemassa tossa parin kilsan päässä. Mamin mielestä me ollaan liikaa kahestaan, ja se tekee kuulemma mulle hyvää tutustua vähän paremmin muihinkin ihmisiin. No, se paikka mihin me mentiin on kyl tosi erilainen kuin kotona, koska siellä on paljon ihmisii ja ne kaikki puhuu koko ajan ja kovalla äänellä. Aluks mua taas vähän jänskätti, varsinkin se puolikasvuinen, mut sit yks mun lemppari-ihmisistä tuli, ja mä päätin lopettaa jännittämisen ja antautua rapsutettavaksi:


Mua rapsutettiin näin,


mut myös näin.

Se paikka on muutenkin aika jännä, koska siel niiden yläkerrassa on semmonen paikka, missä on jotain omituisia otuksia. Mä en sais mennä sinne yksin, mut mä käyn aina välillä kattomassa niitä:



Ne näyttää vähän kurreilta *häntä heiluu*, mutta ne ei oo kurreja. Niitä on kaks erilaista:


Tämmönen tumma,


ja samanlainen vaalea.


Ne on ehkä vähän kuin hauvoja, mut ne ei esimerkiks heiluta häntää tai nuuski peffaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aika hyvin sut otettiin vastaan siä kyläluutapaikassa, kun sait rapsutuksiakin vähä siellä sun täällä ;)
Ai säkin oot sellanen jännittäjätyyppi, mä oon kans ja oikeestaan mä oon tosi arka outoja ihmisiä kohtaan jos niillä ei oo koiraa mukana ;)
Et sitten käyny kiinni noihin otuksiin, joita siellä yläkerrassa asusti?
Meilläkin on ollu mamin kertoman mukaan kaikenlaisia outoja elukoita niinku hamstereita, gerbiilejä, marsu, kaneja ja jopa lemmikkihiiri :o
Mutta en mä oo niitä nähny, kun ne oli ennen mua..
Eikös noi elukat mitä kävit kattomassa niin oo aika vikkeliä liikkeissään ja sit mun piti viä kysyä, että lähtiks niistä hyvä sellanen saalishaju ;)

Anonyymi kirjoitti...

Joo, mä oon vähän arka vieraita ihmisii kohtaan, paitsi täällä kotona, koska mä tiedän, että tänne tulee vaan kilttejä ihmisiä. Eilenki illalla tuol pihalla tuli yks setä kädet ojossa mua kohti ja mä hermostuin ihan täysin - rupesin haukkuu ja kaikkee. Se setä ehti tulla tosi lähelle, kun ei se kuunnellut mamin käskyjä, ennen kuin mami sano, että älä nyt tule, ettei olla huomisissa iltalehtien lööpeissä ;) Sit se taukki tajus perääntyy. Se haisi vähän omituiselta. Tommosii haisuleita tapaa tuolla ulkona melkein joka ilta..
Ne fertit siellä kyläpaikan yläkerrassa oli kyl vähän pelottavia, kun ne ei haissu saaliille, mut ne ei ollu hauvojakaan. Ehkä ne on jotain samantyyppistä kuin kissat?

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kyläilystä ja kohta taas nähdään ;)

Naapurit on muuten ottaneet jonkun tosi pienen puudelin tms. Siitä tulee varmaan hyvä leikkikaveri näädille :)

Anonyymi kirjoitti...

Anonyymi-näätä-täti:
Puudelitkin on metsäsätyshauvoja, mut ei ne näädät kyl mua sytyttänyt sillai. Ehkä, jos ne ois juossut lattialla niin oisin voinut jahdata niitä.

Ai, koska me taas nähdään? Koska lähdetään lenkille?