keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Mä ajattelin, kun aloitin tän blogin vasta kuukausi sitten, että mun täytyy esitellä teille, miten mä oon kasvanut tällaiseks isoks pojaks. Mä otin joka kuulta yhden kuvan tähän sikermään. Aloitetaan siis ihan alusta:


Tässä ollaan me kaikki 7 sisarusta, mä, Nalle, Topi, Rocky, Lucky, Okku ja Mimmi. Mä oon joku noista, joilla ei valkosta kauluria eikä valkosta rintakehää.


Kesäkuu07. Mun ja mamin eka päivä.


Heinäkuu07. Mä näytän jo ihan iteltäni, vaikka olen ihan pikkupoika vielä.


Elokuu07. Mä ja puppe, jolla vielä lakki tallella.


Syyskuu07. Iso poika jo.


Lokakuu07. Nyt mä nostan jo jalkaakin ja ymmärrän filttairun päälle.


Marraskuu07. Olin aika tuholainen. Silppusin kaikkea..


Joulukuu07. Menetin poikuuteni naapurin Nupulle.


Tammikuu08. Mami on näköjään just siivonnut;)


Helmikuu08. Olin ollut annallajavillellä hoidossa viikkoja, kun mami oli uklomailla. Yritin olla mahdollisimman kiltisti, kun vähän ujostelin mamia.


Maaliskuu08. Mami oli pipi ja me vaan lööbattiin kaikki päivät.


Huhtikuu08. Mun 1v. synttäripäivänä.


Toukokuu08. Mä olin puolestani nyt pipinä.


Kesäkuu08. Ootteko ikinä nähny näin komeeta urosta?!


Heinäkuu08. Mami vaihtoi mut tämmöseen..


Elokuu08. Lööbattiin taas, kun mami tuli sielt uklomailta.


Syyskuu08. No comments.. (Tais päästä just tuhnu).


Lokakuu08. Sain mamilta suklaakonvehdin.


Marraskuu08. Mä aloitin mun blogin.


Joulukuu08. Lal lal lal laa, joulutonttujaaaa, joulutorttujaaaa, lal lati laa!!!!!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno sarjis sun elämästä ja nauroin kippurassa joillekki noista kuvateksteistä :D
Tohon missä kysyt, että 'Ootteko ikinä nähny näin komeeta urosta?' niin mun on pakko sanoo, että, joka kerta, kun katon peiliin ;)
Mulla on toi sama kuva, jossa ollaan vauvoina ja mä veikkaan, että me ollaan joku noista kolmesta tossa etualalla ;)
Tosta poikuusjutusta mun on pitäny monta kertaa kysyä, että miten niin pääs käymään?
Eiks sun mami pitäny sua hihnassa vai mitä? Ja mitkä oli tunnelmat sen Nupun omistajilla, eiks tullu vauvoja? Ootteko vielä väleissä vai tuliko porttikielto?
Huomakko, että tää asia on askarruttanu mua tosi paljon ;)
Mitä muuten tossa sun huivissa lukee?

Anonyymi kirjoitti...

Topi:
No tää onkin pitkä tarina. Mulla oli sillo, kun menetin sen poikuuteni, nylkytyskausi muutenkin (raiskasin kaikki sohvatyynyt jne.), ja mami oli vähän turhankin tottunut siihen, että hypin muiden hauvojen selkään sukupuolta tai muuta kysymättä. Sekä minä, että Nuppu oltiin hihnassa. Hyppäsin selkään ja noi ihmiset vaan höpis siinä keskenää kunnes sen Nupun ihminen tajus, että mä olin vähän edistynyt tässä asiassa pidemmällekin.. Se repi mut irti, mut onneks ei sattunut meit kumpaakaan. Nupulla ei kuulemma ollut edes juoksuja. Vauvoja ei tullut, mutta välit tais mennä poikki, koska olen vuoden aikana nähnyt Nupun vain 2 kertaa ja silloinki kaukaa.

Siin huivissa lukee, että Ulkoilutan isäntääni. Ei ollu mami-huiveja:(

Anonyymi kirjoitti...

Sä oot Remu ihan selvästi toi vasemman alakulman pusittaja. Sä kun oot vähän semmonen..:)
-Annatäti

Anonyymi kirjoitti...

Komee kuvasarja.. mulle tuli tosta montakin kysymystä kun mä oon vielä niin nuori mut taidan jättää toistaseks ainakin osan kysymättä;)

Huomaan että aika monia asioita on tullut itellä vastaan tän vajaan 9kk aikana

Anonyymi kirjoitti...

Annatäti:
Pussataan!

Roni:
Kyllä sä opit noita asioita sitten ihan ajan kanssa;)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuvasarja, tuo seeprakuva aivan mainio!!!

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuvasarja, paitsi että siinä olis voinnut olla meidän Lennu!

Hyvää syksyä koko teidän poppoollee toivottelee

-marsu- kera Nitan ja Lennun