torstai 18. joulukuuta 2008

Viikon koirakuva: Tunnelma

Tällä viikolla koirakuvahaasteen aiheena on tunnelma. Mä ajattelin kertoa teille pienen tosielämään perustuvan jännitystarinan. Tää itseasiassa tapahtu mulle viime juhannuksena.


Tässä on Saku. Mä olin viettämässä viime kesän juhannusta Sakun luona siellä Vääksyssä.


Me leikittiin pihalla kaikkee kivaa, kun yhtäkkiä se lähtikin jonnekin, eikä ottanut mua mukaan.


Mä olin vähän niinku et, ei sitten. Kyl mä keksin jotain tekemistä itteksenikin.


Mut sit mua rupes jännittää, että miksei se ottanut mua mukaan ja tuleeko se koskaan takaisin, kun sen lähdöstä oli kulunut AINAKIN puolituntia.


Mut sit tuli auto pihaan. Onkohan se Saku??


On, se on Saku!


Saku, Saku, Saku!!


Pusi, pusi. Mul oli sua tosi kova ikävä!

Myöhemmin mä kuulin, että se oli käynyt vaan kaupassa. Unohti sit mulle mainita siitä..

Sen pituinen se.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hassu Remu! :)TAnnatäti

Anonyymi kirjoitti...

Vau, olipa jännä tarina ja varmaan oli jännät tunnelmatkin sulla, kun yks lähtee tosta noin vaan, eikä sano mitään :o
Aika tylsä tyyppi toi Saku mun mielestä, kun jätti vieraansa yksin ja lähti kauppaan...Olishan se voinu ottaa sut mukaansa...en ymmärrä...
En mä ainakaan heti olis noin ilonen ollu, vaan olisin näyttäny pikkusen nyrpeetä naamaa tollasesta kohtelusta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Anna:
Ai mitenkä ni?

Topi:
No, mä en oo pitkävihasta sorttia, ja musta oli tärkeintä, että kaikki kääntyi parhaiten päin ;)

Anonyymi kirjoitti...

Noku sä vaan oot..:)AT