tiistai 7. huhtikuuta 2009

Uusi koti annallajavillellä *häntä heiluu*

Me ollaan asuttu mamin kanssa täällä uudessa kodissa annallajavillellä *häntä heiluu* jo monta päivää, ja me ollaan kotiuduttu jo ihan täysin.



Mä oon levitellyt mun kaikki lelut lattialle ja ollut yksin parvekkeellakin, vaikka mami pelkää koko ajan, että mä muka hyppäisin sieltä..




Tänään me käytiin tutustumassa vähän enemmän tuohon lähimaastoon annanjavillen *missä ne on?!* tekemän kartan avulla. Me tehtiin niin sanottu "sorsis lyhyt"-lenkki eli siel lenkin varrella on yks paikka, johon pysähytään aina kattoo sorsia.










"Missä ne sorsat on?!"





Tähän lopuks vielä yksi poseerauskuva musta mun uusissa synttärivaljaissa.


Hyvää Pääsiäistä kaikille!

4 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Joo niin näkyy, että hyvin ootte kotiutunu, ku molemmat rohnotatte tollain aika rennosti :D
Näköjään oot levitelly muutaki, ku lelujas, ainaki mun silmät iskeyty tossa sohvakuvassa muuhunki levällään olevaan, ku leluihin ;)
Jos mä olisin tollain parvekkeella niin varmaan olisin jo hypänny tosta yli..
Mä oon siis tosi hämmästyny, kun siä Helsingissä on ton näköstä maastoo, ku mä oon antanu ittelleni kertoo, ettei siä olis muka ollenkaan mitään ton tyyppistä..siis yleensä juuri lainkaan mitään luonnonvarasta kasvillisuutta :o
Et sitte saanukkaan niitä punasia valjaita mistä oli joskus puhetta..
Jäättekö te oikein vakituisesti asuun sinne AnnallejaVillelle?

Remu Petteri kirjoitti...

Topi:
Joo, siis täällä Laajasalon saarella on kolme semmosta luonnonsuojelualuettakin. Tos on myös lähellä semmonen paikka, jossa sedät leikkii sotaa ja tänään ne paukutteli siel oikein urakalla. Mua eka vähän jänskätti, mut sit vilkasin mamia, ja kun se ei ollut milläänsäkään, en mäkään ollut.

Ei siel eläinkaupassa ollu ku yhet valjaat mun kokoa ja ne oli noi mustat. Mut on nekin ihan hienot. Mä ehdin jo seuraavana päivänä mututella ton lukon ja jouduin olee monta päivää kaulapannassa, joka kutittaa mua. Tänää mami oli ne valjaat taas korjannut.

Me asutaan täällä vaa kesä, kun annajaville *???* on jossain uklomailla - ainakin näillänäkymin niin kuin mami sanoo.

Anonyymi kirjoitti...

Hienot noi sun uudet valjaat, oikein rinta rottingilla ollaan! Täällä näkyy aika paljon hauvoja, varsinkin niitä sun kokoisia kerman värisiä pystykorvia (joku japanilainen rotu?). Onkos Mikkoa näkynyt?

T. Anna-täti

Remu Petteri kirjoitti...

Anna-täti:
Ei o Mikkoo näkyny.