sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Viikon koirakuva: Onnellinen

Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on onnellinen. Mä oon nyt vähän mattimyöhäsenä liikenteessä, kun uusi haaste tulee jo ylihuomenna. Mut siis kaikki, jotka mut tuntee tietää, että mä oon tosi hyväntuulinen hauva. Mä pyysin tänään mamilta, että se kuvais lenkillä musta muutaman hyvän onnellinen-poseerauskuvan:


Tän kuvan mami otti heti, kun me astuttiin ovesta ulos. Mä oon aina onnesta soikeena, kun me lähetää lenkille.


Tässä on mun niin sanottu perusonnellinen-lenkki-ilme.


Tässä mami kutsuu mua, että "tuletuletuletule", joka on musta aina tosi hassua, ja jolloin mä yritän mahdollisimman söpönnäköisenä mennä mamin luo.


Välillä mamilla meni tietysti kuva hutiin, kun mä onnellisena kirmasin siinä sen ympärillä.

5 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Vaikka mä en sua oo nähnykkään enää meiän vauva-ajan jälkeen niin uskon, että oot hyväntuulinen ja onnellinen koira :)
Säkin omaat ton saman tyylin, että heti, kun ovi aukee ja saat ulkoilmaa nenääs niin sit riemastut siitä ihan mielettömästi ja siitä on sit oksat pois :D
Aika hyvin noista sun kuvista huomaa ton sun onnnellisuuden, kun et meinaa 'housuissas' pysyä :)

Anonyymi kirjoitti...

No on siellä iloisen näköinen nassu! :)
T. A-T

Vuokko, Lilli ja Nekku kirjoitti...

Mikä sen mukavampaa kuin vauhdilla ovesta ulos ja maailmaa tutkimaan ;) Joka kuvassa Remu näyttää tosi onnelliselta.

Meilläkin riemuitaan uloslähdöstä heti kun alan ulkovaatteita päälleni pukemaan. Lilli ja Nekku alkavat jo sisällä painia ja riehua, kun eivät malta odottaa, että ulos ehdittäisiin.

Elina ja Jade kirjoitti...

Vauhdin hurmaa, kevään tuoksuja :) Kyllä se tekee pienen koiran onnelliseksi!!!

Remu Petteri kirjoitti...

Moi kaikki,

Joo, ulkoilu on ihan huippua :D Mun lempihommaa!